eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja › Re: gwarancja
  • Data: 2013-01-25 18:40:28
    Temat: Re: gwarancja
    Od: Majka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-01-25 18:29, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Majka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:kdu4te$q09$1@news.task.gda.pl...
    >> Kupiłam piecyk gazowy do podgrzewania wody w mieszkaniu i mam zgłosić
    >> przegląd gwarancyjny po roku używania, bo w przeciwnym wypadku
    >> przepadnie gwarancja , a ten przegląd jest płatny.
    >> Po raz pierwszy spotkałam się z tym, że za usługę na gwarancji trzeba
    >> płacić. Czy tak powinno być?
    >
    >
    > Gwarancja jest dobrowolną formą i jej warunki mogą zostać w sensownym
    > zakresie dowolnie normowane. Co innego ewentualna niezgodność z umową,
    > jeśli jesteś konsumentem.
    No i towar nie zgodny z umową. Panowie od gwarancji poszli, a ja z
    problemem zostałam, bo żeby gaz się zapalił to musi zlecieć 20 i więcej
    litrów wody. Mają jeszcze za tydzień przyjść jak się nauczą lub dowiedzą
    jak usunąć problem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1