    From: <4...@4...191807.invalid> (Tom N)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja
    Date: Fri, 25 Jan 2013 19:18:07 +0100

    Majka w
    <news:kdug26$2mv$1@news.task.gda.pl>:

    > No i towar nie zgodny z umową. Panowie od gwarancji poszli, a ja z
    > problemem zostałam,

    Zgłosiłaś to sprzedawcy? Bo panowie od przeglądu gwarancyjnego nie są
    odpowiednim adresatem niezgodności z umową...

    > bo żeby gaz się zapalił to musi zlecieć 20 i więcej
    > litrów wody.

    Ty wiesz ile to jest 20 litrów wody? Junkers podaje zakres natężenia
    przepływu od 3 do 14 litrów na minutę. Nie chcesz chyba powiedzieć, że
    piecyk zaczyna podgrzewać wodę po (średnio) dwóch minutach).

    Co to za podgrzewacz, czym zasilany (iskra z baterii, stały płomyk...)

    > Mają jeszcze za tydzień przyjść jak się nauczą lub dowiedzą
    > jak usunąć problem.

    Stawiam, że baterie... do wymiany, pomimo, że "cyka"

    --
    'Tom N'