  • 1. Data: 2004-10-18 15:58:10
    Temat: grzywna..500zł
    Od: Seba <c...@d...out>

    Witam,

    Kolega niedawno dostał pismo z Urzędu Skarbowego, w ktorym to proszony
    jest o osobiste wstawienie sie w urzedzie celem uiszczenia oplaty, grzywny
    w wysokosci 500 zlotych. Niestety, nie pamieta ani za co ta grzywna, ani
    tez nie ma z czego zaplacic. Czy powinien wstawic sie w urzedzie bez
    gotowki?? Czy jest mozilwe odroczenie zaplaty na okreslony termin?

  • 2. Data: 2004-10-18 17:05:41
    Temat: Re: grzywna..500zł
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pl>

    Użytkownik "Seba" <c...@d...out> napisał w wiadomości

    > Czy powinien wstawic sie w urzedzie bez
    > gotowki??

    Bez gotówki wstawic sie jest ciezko. Nawet jabol tych pare zeteł kosztuje.
    Ponadto nie radzilbym pic alkoholu w miejscu publicznym, bo to grozi
    grzywna.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2004-10-18 18:44:12
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > tez nie ma z czego zaplacic. Czy powinien wstawic sie w urzedzie bez
    > gotowki?? Czy jest mozilwe odroczenie zaplaty na okreslony termin?

    Niech idzie i powie że nie ma pieniędzy i nie wie kiedy bedzie miał. Dlatego
    nie będzie się starał o jakieś odroczenia. Niech mu umorzą. Ostatecznie nie na
    w Polsce obowiązku posiadania pieniedzy. Tomek

  • 4. Data: 2004-10-18 19:01:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Seba" <c...@d...out> napisał w wiadomości

    Coś mi się zdaje, że Twój kolega cokolwiek konfabuluje. No bo jeśli chcą
    grzywnę 500 zł, to raczej by go osobiście nie wzywali, bo po co. Można to
    uregulować na rachunek. może przynieść ktokolwiek. Tak więc jeśli kazali mu
    osobiście przyjść, to pewnie coś chcą ustalić. Więc raczej bym poszedł.

  • 5. Data: 2004-10-18 20:08:22
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 18 Oct 2004 20:44:12 +0200, Tomek <k...@v...pl> napisał:

> [...]
    > nie na
    > w Polsce obowiązku posiadania pieniedzy. Tomek

    ale jest obowiązek odbycia kary. Zastępczej aresztu.

    --
    Falkenstein

  • 6. Data: 2004-10-18 20:13:55
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Rodrig Falkenstein wrote:
    > ale jest obowiązek odbycia kary. Zastępczej aresztu.

    za 500 zł?

    KG

  • 7. Data: 2004-10-18 21:00:10
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > ale jest obowiązek odbycia kary. Zastępczej aresztu.
    >
    > --
    > Falkenstein
    > Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!
    Teoretycznie masz rację. Praktycznie jest to niewykonalne. Pan Telewizor
    powiedział w chyba w piątek. W głównym wydaniu Dziennika. Na I programie
    abonamentowym. Ze w Polsce połowa firm nie płaci podatków, ZUSu pewnie też
    nie. Z mandatami jest jeszcze gorzej. Skad weżmiesz tyle wolnych miejsc w
    ciupie żeby ich ( nas ) powsadzać. Teraz żeby iść do pierdla to pewnie trzeba
    zaciukać staruszkę na oczach 10 policjantów. I też nie wiadomo czy powiedzą że
    widzieli. Tomek

  • 8. Data: 2004-10-19 13:15:31
    Od: Adam <U...@T...interia.pl>

> [...]
    > zaciukać staruszkę na oczach 10 policjantów. I też nie wiadomo czy powiedzą że

    Czy mozna w swietle prawa i reflektorow wynajmowac wiezienia np. w Rosji
    lub Chinach ? Podejrzewam, ze koszty utrzymania wieznia sa tam nizsze,
    juz nie chodzi mi o warunki i czynione oszczednosci (niech bedzie jak w
    Polsce), ale zwyczajnie o wynajecie takiego obiektu razem z administracja.
    Bo odnosze takie wrazenie, ze nie dosc ze byloby to znacznie tansze, to
    znacznie spadlaby ilosc przestepstw :)

    Adam

  • 9. Data: 2004-10-19 14:11:17
    Od: "Realista" <r...@s...o2.pl>

> [...]
    > Bo odnosze takie wrazenie, ze nie dosc ze byloby to znacznie tansze, to

    wiesz ile by kosztowalo dociagniecie do chin polskiej kablowki?
    Zaraz by sie podnioslo larum ze Polska lamie prawa czlowieka itp.

  • 10. Data: 2004-10-19 16:59:13
    Od: Seba <c...@d...out>

    On Mon, 18 Oct 2004 22:13:55 +0200, kam wrote:

    > za 500 zł?
    >
    > KG
    Jutro idzie do tej skarbowki to sie dowie. Ale za 500 zeta do paki ladowac
    biednego studenciaka za niewiadomo co to jakas przesada by byla lekka nie.
    Nie byl ani karany, ma czyste konto, jesli rzeczywiscie pan starszy
    poborca X zaproponuje mu areszt to strace juz resztke zaufania do wymiaru
    sprawiedliwosci i pomysle ze same debile w tych urzedach pracuja. No ale
    coz, pozyjemy zobaczymy, moze ta wizyta nie bedzie dla niego tak straszna.
    Grunt to spokoj;)