  • 11. Data: 2004-10-19 21:36:58
    Temat: Re: grzywna..500zł
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Czy mozna w swietle prawa i reflektorow wynajmowac wiezienia np. w Rosji
    > lub Chinach ? Podejrzewam, ze koszty utrzymania wieznia sa tam nizsze,
    > juz nie chodzi mi o warunki i czynione oszczednosci (niech bedzie jak w
    > Polsce), ale zwyczajnie o wynajecie takiego obiektu razem z administracja.
    > Bo odnosze takie wrazenie, ze nie dosc ze byloby to znacznie tansze, to
    > znacznie spadlaby ilosc przestepstw :)
    >
    >        Adam
    Marny pomysł. Mam lepszy. Skoro to dotyczy sporej grupy Polaków. Na oko
    liczonej w milionach. To lepiej i taniej będzie żeby odsiadywali u siebie w
    domach. Państwo niech im zapłaci za ich część prądu i czynszu. Niech im
    dowiezie śniadanie, obiad i kolację. A lotne kontrole klawiszy niech
    sprawdzaja czy kara jest wykonywana sumiennie. Jak ktoś oszukuje to jeszcze mu
    miesiąc takiego aresztu. I tak wyjdzie taniej niż odsiadka. Tomek