  • Data: 2004-04-24 16:27:33
    Temat: Re: grozba karalna
    Od: Drwal <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Arek 24 kwietnia 2004, 18:18:37, szrajbnął:
    > Jasne.. wielki ziew...
    > Tłumaczy Cię tylko dziecięcy wiek i brak matury.

    ROTFL kolejny... jakby po maturze czlowiek obracal sie o 180*...

    > Moja rada na przyszłość - więcej refleksji oraz weryfikacji źródeł.

    Ale ty nie masz ZADNYCH zrodel! Ja mam chociaz 3, gdzie 100 osob
    niezmiennie od roku czy ilu mowi to samo... Zobacz jaki to jest
    przekroj spoleczenstwa te 100 osob...

    P.S.
    Cholera, ty przeciez Buzdygan... :O
    eteria.net wszystko mowi... dobra, nie bylo dyskusji bo przeciez nie
    bede o Buzdyganie pisal z nim samym...

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl