  • Data: 2004-04-24 17:41:49
    Temat: Re: grozba karalna
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Drwal napisał:
    > .... zydow i masonow ...

    To Twoje credo? Bo moje na pewno nie.

    > Kurde... ty chyba wziales przepisales jakis artykul, post, mejl or sth
    > do twojej osoby, zamieniajac "Buzdygan" na "oni"...

    Wiem, że niektórym przyznanie się do błędu trudno przychodzi.
    Przemyśl sobie to na spokojnie, może nawet poproś kogoś Tobie przyjaznemu, żeby
    wytłumaczył Ci co robisz.

    > Siem zapytam - po co zrobiles zdjecie jednemu grupowiczowi z foto czy
    > skadstam ?

    Chyba jednak nie zrozumiałeś tego co pisałem.

    > Chcialem sobie pogadac z kims o tobie, ktora nie jest z toba zwiazane
    > emocjonalnie i moze podac chlodne argumenty czemu jest tak a nie inaczej.
    > Z toba no z pewnych przyczyn wybacz, sie nie da.

    Nie znam tych przyczyn, ale cóż - życzę powodzenia w poszukiwaniach skoro
    samo źródło Cię nie interesuje.
    Tylko bądź łaskaw w tym czasie nie drażnić mojej wyrozumiałości powtarzaniem
    ich bredni, ok?

    pozdrawiam
    Arek

    --