  • Data: 2004-04-23 21:04:35
    Temat: Re: grozba karalna
    Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal 'Raf256' Maj <s...@r...com> napisał(a):
    > Na grupie pl.regionalne.wroclaw jest pare osob ktorym arnold grozil
    > pobiciem (telefonicznie) i zlozyly one zawiadomienia.
    >
    > Ja tez mialem "przyjemnosc" odebrac informacje o planowanym "obiciu mordy"
    > i w zawiazku z tym kontakt z Policja (Krakowska, ale pewnie wszedzie jest
    > podobnie).

    Widze za Arek B. stal sie juz czlowiekiem legenda !! Czytalem ta stronke
    (link ktory podales) i az ciarki po plecach ida :P

    > Z krotkij obserwacji ich pracy - oni sami najpierw zaloza ze to glupi
    zart,
    > wiec jezeli sprawe odwolales i jeszcze nic nie robili, to bardzo watpie
    > zeby chcieli marnowac czas na taka sprawe - skoro sam twierdzisz ze to
    > tylko zart.

    No czyli w sumie to sie z Arkiem zgadzasz :P Dzieki za poswiecenie chwili
    czasu. Milo jest spotkac na grupie tak uprzejmych ludzi. Przewaznie zawsze
    odsylaja do archiwum i klops. A tu! pl.soc.prawo rulez :)