  • Data: 2004-04-23 20:12:58
    Temat: Re: grozba karalna
    Od: "Michal" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek <a...@e...net> napisał(a):
    > No faktycznie strachliwy jesteś.

    Szkoda gadac :D Moja starsza zobaczyla te SMS-y w komorce i sie wystraszyla.
    Ja bym tam sobie chyba nic z tego nie robil, bo jak by ktos chcial ode mnie
    jakas kase to by SMS-em o nia nie "prosil".

    > Ale ponieważ ściganie z tego artykułu następuje na wniosek pokrzywdzonego,
    który
    > Ty wycofałeś to wątpię by cokolwiek dalej się działo.

    Dzieki za odpowiedz. Kolega porami trzesie, ze na POLICJE bedzie musial
    jechac. Ale moze by mu to dobrze zrobilo. Koniec z glupimi SMS-ami :P Ale z
    drugiej strony mialby do mnie zal, ze mu takie kuku zrobilem.