  • Data: 2012-11-21 21:57:16
    Temat: Re: gmo w polsce? chyba ze powstrzymasz...
    Od: PrivateLan <h...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.11.2012 14:37, Ajgor pisze:

    > A Ty oczywiście wiesz...
    > Ja tam mogę jeść GMO z masłem i bez masła. Nie słucham nawiedzonych
    > kretynów, którzy gdześ coś słyszeli ale sami nie wiedzą, o co chodzi.
    > Krzyżówki roślin są wszędzie. Różne odmiany jabłek, innych owoców, zbóż,
    > kukurydzy. Wszyscy to ludzie jedzą na co dzień, i jakoś nikt od tego nie
    > umiera. Dopuki ktoś nie chlapnął jakiejś głupoty jęzorem, to nikt nie
    > wiedział nawet, że takie coś je.

    Poczytaj co to krzyżówki, a rośliny i zwierzęta modyfikowane genetycznie.

    Poczytaj bzdury o kukurydzy i soi modyfikowanej genetycznie.
    Teraz pewnie w POlsce przeszła taka ustawa, bo już zaczynają produkcję
    tlapi modyfikowanej mimo, że to ryba z innej strefy klimatycznej.
    Dlaczego u nas? - bo to będą ogromne mutanty, a gdzie indziej była by
    rozpoznana jako nienaturalna.
    --
    (__)
    (oo)