  • 41. Data: 2009-02-21 21:56:31
    Temat: Re: fotoradar i wskazanie osoby prowadzącej
    Od: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl>

    Dnia Sat, 21 Feb 2009 10:48:00 -0600, witek powiedział:

    > to masz przypadek " dwa razy po jeden".
    > Dakej musisz umiec wskazać jedną osobę i drugą osobę.

    Okej :)
    Tak właśnie sądziłem, że to może być krąg osób.

    --
    Bright light is the end
    of the black light district.

  • 42. Data: 2009-02-21 23:36:36
    Od: k...@p...onet.pl

    > to są dwie odrębne sprawy
    > sprawa o pierwotne wykroczenie drogowe z racji nieustalenia sprawcy jest
    > umorzona (to za to są punkty)
    > a ty dostajesz po kieszeniu z zupełnie innego paragrafu - za nie
    > wskazanie komu powierzyłeś pojazd, a za to punktów nie ma.
    > Przy czym grzywna może wynieść sporo więc uważaj.

    Ale Ja wskazuje, (Konstanty Iwanowow ul.Lewskiego/3 Sofia0przynajmniej tak mi
    mówił.

    Pozdrowienia.krzysztof.B

  • 43. Data: 2009-02-22 00:24:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Ale Ja wskazuje, (Konstanty Iwanowow ul.Lewskiego/3 Sofia0przynajmniej tak mi
    > mówił.

    tego przynajmniej tak mi mówił lepiej nie dodawaj.
    Bo to nie on ma ci mówić tylko ty masz skutecznie wiedziec.

    No w praktyce pewnie się na tym skończy.
    Teraz piłeczka po stronie policji.
    Przy czym akurat tutaj może szybko wrócić na twoją stronę w postaci kuli
    śniegowej.

    Jeśli policja nie odpuści i zacznie tej osoby szukac, to może sie
    okazać, że taka osoba nigdy na teren Shengen nie wjechała, a konsulat
    polski twierdzi, że takiego adresu nie ma.

    I z grubej rury dostaniesz za składanie fałszywych oświadczeń.
    Z tym, że w praktyce może być tak, że dają sobie spokój bo odsetek tych
    co "pożyczają" znajomym z zagranicy jest tak znikomy, że nie warty zachodu.

  • 44. Data: 2009-02-22 02:34:18
    Od: Jacek Sołtysik <j...@n...ma>

    witek pisze:

> [...]
    > co "pożyczają" znajomym z zagranicy jest tak znikomy, że nie warty zachodu.

    no ale to ja jeszcze mam weryfikować czy on się dostał legalnie na teren
    schengen???

  • 45. Data: 2009-02-22 02:59:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Sołtysik wrote:

    > no ale to ja jeszcze mam weryfikować czy on się dostał legalnie na teren
    > schengen???

    nie, ale to tym gorzej dla ciebie

  • 46. Data: 2009-02-22 09:27:56
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(wytnij)@gazeta.com.p>

    > Ale Ja wskazuje, (Konstanty Iwanowow ul.Lewskiego/3 Sofia0przynajmniej tak
    > mi mówił.

    Też byś się tak tłumaczył, jakby Ci rozbił lub ukradł ten samochód?
    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2009-02-22 10:36:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > oszczędności na etatach.
    >
    > radar wychodzi taniej.

    to teraz uwazaj - bedzie bardzo wazna prawda matematyczn-logiczna:
    NIE POSTAWIENIE ANI RADARU, ANI POLICJANTA W MIEJSCU GDZIE NIE MA TAKIEJ
    POTRZEBY, BEDZIE JESZCZE TANSZE!!!
    Oczywiscie nie bedzie wplywu z mandatów, ale z tego co mowisz - przeciez
    nie o mandaty w tym *interesie* chodzi.

    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę
    i wąglika probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz Ty !

  • 48. Data: 2009-02-22 10:36:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Teraz piłeczka po stronie policji.
    > Przy czym akurat tutaj może szybko wrócić na twoją stronę w postaci kuli

    hmmm, a za składanie fałszywych zeznac to co grozi w takiej sytuacji?

    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
    siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome

  • 49. Data: 2009-02-22 10:36:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > wskazanie komu powierzyłeś pojazd, a za to punktów nie ma.
    > Przy czym grzywna może wynieść sporo więc uważaj.

    ale tu chodzi o cos zupelnie innego. Z tego co rozumiem, policja, aby nie
    bbrac sie w szukanie tej drugiej osoby, dla swietego spokoju proponuje
    zebym zaplacił, jako korzysc dajac mi brak punktów i wszyscy maja byc
    zadowoleni, prawda? O to chodziło?

    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 50. Data: 2009-02-22 10:52:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > co nie zwalnia cię z obowiązku ich przestrzegania

    oczywiscie. Tylko, ze policja sama przyznaje, ze nie jest w staie pilnowac
    porzadku wszedzie i zawsze (vide ostatni temat o patrolowaniu dwarca).
    To ja sie pytam, jakim cudem nie ma czasu patrolowac dworca, a ma czas
    pilnowac znaku w polu?

    > W żadnym miejscu nie napisałem, że nie masz prawa mieć oddzielnego
    > zdania i że masz zakaz jego wyrażania.

    Oczwiscie.

    > przecież to jest oczywiste od zawsze.
    > policja jest od egzekwowania przestrzegania prawa , a nie od dbania o
    > czyjekolwiek bezpieczeństwo.

    No i tu dochodzimy do sedna. Kiedy słysze wypowiadajacych sie w TV
    rzeczników policji - zawsze mowia o dbałosci o nasze bezpieczenstwo.
    Sugerujesz ze kłamia? Czy moze ze maja dobre załozenia, ale kiepsko je
    realizuja?

    > teraz biorą, czas zacząć dawać.

    słuszna uwaga :)

    > takie same,
    > mandat za złamanie przepisów. i dyskutowanie czy przepis ma sens czy
    > nie nie jest w zakresie obowiązków policji.

    sugerujesz, ze jak stane na parkingu majac zielone auto, a tam bedzie stała
    tabliczka "tylko dla czerwonych" to patrol moze sobie podjechac i dac mi
    mandat?

    "Wiarą można manipulować. Tylko
    wiedza jest niebezpieczna." Frank Herbert