  • 11. Data: 2003-09-03 19:52:14
    Temat: Re: fotografowanie radiowozów.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Parking nie posiada statusu eksterytorialności,a więc do niego również
    stosuje się polskie prawo, o ile znajduje się w Polsce.

  • 12. Data: 2003-09-03 19:54:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Generalnie możesz sobie fotografować radiowóz do woli, zakładając, ze stoi w
    ogólnodostępnym miejscu. Przestępstwo mógłbyś popełnić ewentualnie
    publikując to zdjęcie. Wylegitymować Cię mieli prawo. Sprawdzić, czy aparat
    nie jest kradziony również. I tyle ich praw.

  • 13. Data: 2003-09-04 06:40:27
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Remik napisał:

    > Miałem dobrą zabawę i spokojnie z nimi gawędziłem sobie i nawet im z
    > nudów pokazałem fotografie.
    > wim, byłem za bardzo spolegliwy, ale nie za bardzo chciłem żeby

    Spolegliwy - ktos na kim mozna polegać, godny zaufania

    Jak mozna byc za bardzo spolegliwym???

    A jak bys im nie pokazał zdjęć to byś był oportunistą?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 14. Data: 2003-09-04 12:58:30
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    >Przestępstwo mógłbyś popełnić ewentualnie
    > publikując to zdjęcie.

    Jakiego przestępstwa?

  • 15. Data: 2003-09-05 08:27:59
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    > Spolegliwy - ktos na kim mozna polegać, godny zaufania
    > Jak mozna byc za bardzo spolegliwym???
    > A jak bys im nie pokazał zdjęć to byś był oportunistą?

    Jest jeszcze inne znaczenie słowa spolegliwy
    'skory do kompromisu, zgodny, uległy, niekonfliktowy'
    i ono chyba jest używane najczęściej.

    Alek

  • 16. Data: 2003-09-05 13:02:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To zależy od kontekstu opublikowania. Generalnie samym wykonaniem zdjęcia
    żadnego przestępstwa się nie popełnia.

  • 17. Data: 2003-09-05 18:22:30
    Od: Remik <r...@r...stt.pl>

    On Fri, 5 Sep 2003 10:27:59 +0200, "Alek" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Jest jeszcze inne znaczenie słowa spolegliwy
    >'skory do kompromisu, zgodny, uległy, niekonfliktowy'
    >i ono chyba jest używane najczęściej.

    Właśnie to miałem na mysli, ale się nie odzywałem, skoro _mądrzejszy_
    się wypowiedział.

    --
    Remik

    "Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota,
    chociaż co do pierwszego nie mam pewności" - Albert Einstein

  • 18. Data: 2003-09-05 19:53:24
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >To zależy od kontekstu opublikowania.
    To popełnia przestępstwo (publikując, jak napisałeś) czy nie ?
    Skoro publikacje dzieli się na konteksty ;-P, to ewentualnie w którym
    popełnia (kontekscie, oczywiście) ?

    Artur Golański

  • 19. Data: 2003-09-05 20:28:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Na przykład podpisując to zdjęcie: Łapówkarze.

  • 20. Data: 2003-09-06 09:48:56
    Od: "semimatt" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > To popełnia przestępstwo (publikując, jak napisałeś) czy nie ?
    > Skoro publikacje dzieli się na konteksty ;-P, to ewentualnie w którym
    > popełnia (kontekscie, oczywiście) ?

    sam akt fotografowania nie jest przestępstwem - gryzłem się 2 razy z
    funkcjonariuszami :-D

    --
    Pozdr.
    P.