  • 1. Data: 2003-09-02 10:42:18
    Temat: Ile dni na odpowiedz?
    Od: "Antonina " <a...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich
    Prosze o pomoc. Czy istnieje prawnie okreslona ilosc dni, w ktorym np. urzad lub bank
    musi
    odpowiedziec na moje pismo?(gdzies mi sie kojarzy, ze jest to 30 dni, ale nie jestem
    pewna) A jak to jest
    z firmami prywatnymi? Czy ich to tez dotyczy?
    Pozdrawiam
    Antoska

  • 2. Data: 2003-09-02 14:32:51
    Temat: Re: Ile dni na odpowiedz?
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

> [...]
    nie jestem pewna) A jak to jest
    > z firmami prywatnymi? Czy ich to tez dotyczy?

    Ta sprawa byla juz ze 100 razy poruszana. Termin o ktorym mowisz wiaze tylko
    organy ustrojowe i funkcjonalne (czyli organy adm panstwowej i samorzadowej
    oraz organy ktore nie naleza do tych pierwszych ale wykonuja zadania z
    zakresu administracji na podstawie przepisow ustawowych lub statutowych) i
    okreslony jest w art 35 kpa . Co do banku to obowiazek taki moze wynikac
    tylko z regulaminu ale wcale nie musi. W stosunku do podmiotow prywatnych to
    juz tylko ich dobra nieprzymuszona wola ze zechca ci w ogole odpowiedziec.

    Dan