  • Data: 2008-02-03 14:46:35
    Temat: Re: firmowe konto email...
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 02 Feb 2008 13:55:23 +0100, Tristan napisał(a):

    > A jeśli przyjdzie paczka do firmy zaadresowana
    > na firmę ale i na Twoje nazwisko? W środku
    > będzie coś ważnego, a Ty będziesz na
    > wakacjach....
    > Wg mnie w zakładzie pracy nie ma prywatnej
    > korespondencji, a nazwiska na emilach czy
    > paczkach to jedynie wiadomość dla systemu
    > sortowania i rozdzielania.
    _Stare_ podręczniki dobrego wychowania sugerowały:
    Imię nazwisko
    Firma
    - korespondencja prywatna, na adres firmy,
    plenipotent mógł w imieniu właściciela życzyć
    sobie aby podlegli subiekci nie podawali adresu
    firmy do korespondencji prywatnej

    Firma
    Imię nazwisko
    - korespondencja jak najbardziej służbowa, ze
    wskazaniem pracownika, któremu pismo przeznaczono.

    Czemu nie kierować się tymi wskazaniami? Proste i
    jasne

    Przez jakiś czas mój adres domowy był identyczny z
    adresem firmy, państwowej. Ba! Bez określenia
    nazwy firmy byłyby problemy z dostarczeniem - brak
    numerów posesji. W tej sytuacji było jeszcze kilka
    rodzin. Sugerujesz, że mój ówczesny pracodawca
    miał prawo otwierać i czytać nadane do mnie listy,
    od cioci, banku, urzędu?

    --
    pozdro
    poreba