  • Data: 2008-02-03 23:28:33
    Temat: Re: firmowe konto email...
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 03 Feb 2008 22:07:07 +0100, Tristan napisał(a):

    > Tyle, że kto to stosuje?
    Pisałem, że tak stawiały sprawę _stare_ instruktarze bon-mot.

    > No to miałeś dość chorą sytuację. Rozumiem, że mieszkałeś
    > w fabryce... Ale że ta fabryka nie miała swojego adresu?
    > Jakim cudem uchował się punkt bez numeru?
    Instutucja miała adres, miejscowość nazywała się podobnie
    jak instytucja, powiedzmy Pcim-Fabryka. Jedynym budynkiem
    w tej miejscowości był budynek instytucji, z mieszkaniami
    służbowymi. I w wielu miejscach Polski tak jest nadal.

    > No cóż, to przypadek dość szczególny, że mieszkałeś w miejscu pracy,
    I w szczególnych przypadkach widać najlepiej jak powinno to działać.

    > byłoby miło jednak otwierać komisyjnie przesyłki i
    > określać ich zawartość przy obecności obydwu stron.
    Z naruszeniem tajemnicy korespondencji!?

    PS. Piszę o tym już chyba trzeci raz, zawsze w wątku
    mowa o służbowej/prywatnej korespondencji.

    --
    pozdro
    poreba