  • Data: 2008-02-04 10:18:26
    Temat: Re: firmowe konto email...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 3 Feb 2008, poreba wrote:

    > Imię nazwisko
    > Firma
    > - korespondencja prywatna, na adres firmy,
    [...]
    > Firma
    > Imię nazwisko
    > - korespondencja jak najbardziej służbowa, ze
    > wskazaniem pracownika, któremu pismo przeznaczono.
    >
    > Czemu nie kierować się tymi wskazaniami?

    Kierować się można, ale w świetle prawa są one bezwartościowe.
    Znaczy równie dobrze można się nie kierować niczym, bo powoływanie
    się *przed sądem* na "stare zwyczaje" skończy się pewnie stwierdzeniem
    pozwanego "pierwsze słyszę".

    > Proste i jasne

    Podobnie jak "zniknięte" dawno temu z przepisów sygnalizowanie
    zatrzymywania roweru ręką w górze.
    Użyć można, powołać się że "przecież powiadomiłem" nie bardzo.

    pzdr, Gotfryd