  • 1. Data: 2002-03-11 14:21:20
    Temat: firma sciagajaca dlugi?
    Od: Wojtek S <w...@p...pl>

    co taka firma może?
    W jaki sposób dochodzi należności?

    --
    Pozdrówka
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-03-11 15:12:59
    Temat: Re: firma sciagajaca dlugi?
    Od: "Baffon" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek S" <w...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:3C8CBD60.E7A0754B@pseinfo.pl...
    > co taka firma może?
    > W jaki sposób dochodzi należności?
    >
    > --
    > Pozdrówka
    > Wojtek

    Odbywa sie to tak ze dajesz im pelnomocnictwo do prowadzenia sprawy tzn
    wszelkie czynnosci z tym zwiazane.
    Moze dokladnie to samo co Ty chyba ze zakres umocowania bedzie inny np.
    czesciowy
    pozdrawiam
    Baffon

  • 3. Data: 2002-03-12 07:36:22
    Od: Wojtek S <w...@p...pl>

    Baffon wrote:

> [...]
    > wszelkie czynnosci z tym zwiazane.
    > Moze dokladnie to samo co Ty chyba ze zakres umocowania bedzie inny np.
    Czyli wchodzą na drogę sądową, tak?

    --
    Pozdrówka
    Wojtek GaduGadu: 1137408

  • 4. Data: 2002-03-12 10:35:31
    Od: "Baffon" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek S" <w...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:3C8DAFF6.D76A9942@pseinfo.pl...

    > Czyli wchodzą na drogę sądową, tak?

    Tak jak powiedzialem zalezy jaki dasz mi rodzaj pelnomocnictwa. Jesli bedzie
    to pelnomocnictwo do prowadzenia sprawy przed sadem to tak. Mozesz dac im
    tez np.tylko pelnomocnictwo do prowadzenia negocjajci z dluznikiem.
    Wszystko zalezy od ciebie a oni tylko ewentualnie wystepuja w twoim imieniu.
    Pozdr.
    Baffon

  • 5. Data: 2002-03-12 11:06:22
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    On Mon, 11 Mar 2002 15:21:20 +0100, Wojtek S
    <w...@p...pl> wrote:

    >co taka firma może?
    >W jaki sposób dochodzi należności?

    Takie firmy otrzymuja od klienta (wlasciciela waznej i wymagalnej
    wierzytelnosci) najczesciej bardzo szerokie umocowanie co oznacza ze
    dochodza dlugu od wierzyciela w kazdy sposob przewidziany prawem, a
    czesto niestety rowniez w sposob sprzeczny z tym prawem, ale to juz
    inna historia.

    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_

  • 6. Data: 2002-03-13 18:32:15
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>