  • 1. Data: 2002-03-11 13:57:02
    Temat: przyklad pozwu o zaplate - bardzo prosze!
    Od: "Jolcia" <e...@a...net.pl>

    Witam.

    Czy moglby ktos podac przyklad jak napisac pozew o zaplate z tytulu
    wynagrodzenia za prace ?

    Nie wiem za bardzo jak napisac uzasadnienie ... : ((

  • 2. Data: 2002-03-11 16:15:14
    Temat: Re: przyklad pozwu o zaplate - bardzo prosze!
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

    >"Jolcia" <e...@a...net.pl>
    >Czy moglby ktos podac przyklad jak napisac pozew o zaplate z tytulu
    >wynagrodzenia za prace ?
    >Nie wiem za bardzo jak napisac uzasadnienie ... : ((
    Zalegający ma się Tobie tłumaczyć a nie Ty jemu

  • 3. Data: 2002-03-11 18:03:40
    Od: "Jolcia" <e...@a...net.pl>

    Użytkownik "Plonk" <...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    Nie wiem za bardzo jak napisac uzasadnienie ... : ((
    Zalegający ma się Tobie tłumaczyć a nie Ty jemu

    No tak ale to ja chce wystapic z tym pozwem , zalegajacy obiecuje mi co tydzien i
    tak sie juz ciagnie kilka miesiecy.

  • 4. Data: 2002-03-11 19:13:38
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 11 Mar 2002, Jolcia wrote:

    > No tak ale to ja chce wystapic z tym pozwem , zalegajacy obiecuje mi
    > co tydzien i tak sie juz ciagnie kilka miesiecy.

    Żałuję że nie uprzedziłem Plonka Bujanego i szybciej nie podałem rzeczowej
    odpowiedzi...

    Więc tak: pozew *powinien* zawierać uzasadnienie okoliczności stanowiących
    jego podstawę, ale ich brak nie daje sądowi powodu do żądania uzupełnienia
    go. W uzasadnieniu załączyć możesz np. zwrócone wezwanie pracodawcy do
    zapłaty zaległego wynagrodzenia, ewentualnie pokwitowania odbioru
    wcześniejszych świadczeń.

    Pamiętaj że w sprawach z zakresu prawa pracy pozew można wnieść ustnie do
    protokołu.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)