  • 1. Data: 2002-03-11 14:18:15
    Temat: Czy rolnik ma prawo do zasilku dla bezrobotnych ?
    Od: "Marcin" <m...@W...z.pl>

    Witam
    Kiedyś słyszałem (lub czytałem), że rolnicy
    posiadający mało ziemi po utracie dodatkowej
    pracy będą mieli prawo do zasiłku dla bezrobotnych.

    Czy ktoś z Was wie jak to wygląda w tej chwili ?

    Marcin

  • 2. Data: 2002-03-11 14:34:41
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin"
    > Kiedyś słyszałem (lub czytałem), że rolnicy
    > posiadający mało ziemi po utracie dodatkowej
    > pracy będą mieli prawo do zasiłku dla bezrobotnych.
    >
    > Czy ktoś z Was wie jak to wygląda w tej chwili ?

    dopiero jak masz "2 hektary przeliczeniowe" (cokolwiek to oznacza) to nie
    nalezy sie zasilek przedemerytalny czy ten dla bezrobotnych
    *** blad ***
    (wyczytalem 2 tyg temu w "gazecie prawnej")