  • Data: 2024-01-04 19:35:55
    Temat: Re: fikcyjne patrole
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.01.2024 o 19:30, J.F pisze:

    > Jakas mądra głowa w KGP :-)

    Wątpię, by to wyszło z KG. Dla mnie raczej fake news.

    > Moze trzeba taki patrol wysłać daleko, to sie potem wytłumaczy, ze
    > wszystkie były za daleko.

    Ale po pierwsze musisz mieć zdarzenie daleko, a po drugie jak go
    wyślesz, to musi obsłużyć.

    > Albo się zasugeruje prawdziwemu patrolowi, żeby wywali pijaczka do
    > lasu, i zajęli się ważniejszymi interwencjami :-)

    Tylko w systemie nie ma opcji "wywalono do lasu". Nawet nie chce mi się
    zastanawiać, co oni tam zrobili.

    > W takiej Warszawie, to chyba były dwa stałe patrole, prawdziwe,
    > i co - ruszyc nie można, a przecieź naprawde były ...

    Jeszcze musiałbyś wiedzieć, co to patrol, żeby się ta złośliwość udała :-)

    --
    (~) Robert Tomasik