  • Data: 2024-01-04 19:49:27
    Temat: Re: fikcyjne patrole
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli karzą pijących w miejscach publicznych nie dlatego, ze piją
    > alkohol, gdzie nie wolno, tylko dla statystyki? Dość niedorzeczna
    > wykładnia, ale może faktycznie.

    Ale on nie ma problemu z tym że ich ścigają a że potem z nimi robota jest:P

    > Tu już gość odpłynął. Poszukiwanych wprowadza się do systemu i jak to są
    > takie pijaczki, to sami się łapią podczas legitymowania. To, że szuka
    > ich kilkanaście osób mogła wymyślić tylko osoba nie mająca zielonego
    > pojęcia o tym, jak się to robi.

    No ale jak go złapią to pisze że problem... Na komende zawieźć trzeba
    potem odstawić do aresztu... I jak tu pączka wciągnąć w oczekiwaniu na emkę?

    > Co ma OPP z konwojówką wspólnego? Bo czasem patrolują, więc pewnie i
    > tych pijaczków zatrzymują.

    No przecież napisał - złapią takiego pijaczka, nie zapłaci i potem
    konwojować cza!

    > Nie wiem, kto to napisał, ale raczej nie policjant, albo celowo
    > wprowadza w błąd.

    ;)

    --
    Shrek