  • 11. Data: 2006-06-09 13:32:38
    Temat: Re: fikcyjna darowizna (?)
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    drkot wrote:
    > Ma akt notarialny, ma stary akt wlsanosci i co ma zrobic?

    Teraz to isc do prawnika i probowac sie jakos dogadac z siostra jak chce
    odzyskac to co darowal.

  • 12. Data: 2006-06-09 13:36:03
    Od: "drkot" <f...@g...com>

    No dzieki ciezka sprawa. I to nie ma wielkiej roznicy ze on jej darowal
    1/3 jedno pietrowej chalupy z kawalkiem z ziemi. Teraz tam stoi 2
    pietrowy dom? i Co ona nie wlozyszwy zlotowki stala se nagle
    wspolwascicielka 1.3 tego nowego domu to ja to wszystko czarno widze.o
    losie

  • 13. Data: 2006-06-09 16:45:01
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    drkot wrote:
> [...]
    > pietrowy dom? i Co ona nie wlozyszwy zlotowki stala se nagle
    > wspolwascicielka 1.3 tego nowego domu to ja to wszystko czarno widze.o

    Nie nagle. Wspowlascicielka to ona jest od 20 lat.
    A to ze remontowaliscie rowniez jej czesc to wasz biznes.
    W zamian za remont korzystacie z jej wlasnosci w 1/3 tez za darmo od 20 lat.
    Mysle, ze wyjdzie na zero.
    Ale sadze, ze w takiej sprawie to wam moze tylko prawnik pomoc.
    I nie pod tytulem, ze nagle ona cos rząda, bo to oczywiste, że to jest
    jej w 1/3, tylko jak to teraz sesnownie najmniejsyzm kosztem rozwiązać.

  • 14. Data: 2006-06-09 16:45:30
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    drkot wrote:
    > pomio iz dziadekl nigdy nie byl prawnie wspolwasciecielm domu to pokim
    > to prawo po mnie czy moi ojcu??

    Przeciez jej twoj ojciec dal 1/3.