  • 11. Data: 2013-03-17 13:59:45
    Temat: Re: falszywa diagnoza czy to przestepstwo?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 marca 2013 13:49:22 UTC+1 użytkownik Michal napisał:

    > Byc moze mogl sie pomylic

    Być może ten drugi się pomylił?

    > taki lekarz powinien stracic uprawnenia
    A jak ten drugi się pomylił to możesz stracić nogi/zdrowie/życie.

  • 12. Data: 2013-03-17 15:10:27
    Od: Michal <m...@i...pl>

    Am 17.03.2013 13:59, schrieb Kris:

    > Być może ten drugi się pomylił?

    > A jak ten drugi się pomylił to możesz stracić nogi/zdrowie/życie.

    no ja nie ale znajomy i inni Polacy ktorzy trafia na takich
    lekarzy.raczej tu sie nie mozna pomylic tylko ktos chcial zarobic
    .slyszalem w tv ze poszerza sie w Polsce zyly przy SM mimo ze to nic nie
    daje oprocz oproznienia portfela.

  • 13. Data: 2013-03-17 15:13:32
    Od: Michal <m...@i...pl>

    > Być może ten drugi się pomylił?

    > A jak ten drugi się pomylił to możesz stracić nogi/zdrowie/życie.

    1778,Poszerzanie_zyl_chorym_na_stwardnienie_rozsiane
    ___Watpliwa.html

  • 14. Data: 2013-03-17 16:12:49
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-17 13:49:22 +0100, Michal <m...@i...pl> said:

    > Byc moze mogl sie pomylic

    Ale nie dasz mu tej szansy, bo nie pasuje to z góry założonej tezy?
    Źle...

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2013-03-17 16:44:36
    Od: Michal <m...@i...pl>

    Am 17.03.2013 16:12, schrieb Bydlę:

    > Ale nie dasz mu tej szansy, bo nie pasuje to z góry założonej tezy?
    > Źle...

    Nie uwazasz ze to za powazna sprawa zeby sie mylic?powinien sprawdzic
    dwa ,3 razy zanim postawi taka diagnoze.Inny lekarz podpisal ze ta
    diagnoza jest zla.

  • 16. Data: 2013-03-17 18:41:27
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-17 16:44:36 +0100, Michal <m...@i...pl> said:

    > Nie uwazasz ze to za powazna sprawa

    Nie, uważam, że to poważna sprawa - dlatego szukałbym trzeciego
    lekarza, bo na razie dysponujesz tylko dwoma różnymi, ale nie wiadomo
    która jest dobra.

    > eby sie mylic?

    Kiedy bóg zesłał plagi na Egipt, to była pomyłka.

    > powinien sprawdzic dwa ,3 razy

    A ty możesz mieć to w dupie i nie sprawdzić trzeci raz?
    Jakiś lepszy jesteś?
    Z innej gliny?

    > zanim postawi taka diagnoze.

    Którą?
    Bo nie wiemy, która jest dobra.

    > Inny lekarz podpisal ze ta diagnoza jest zla.

    Skoro wszystko już wiesz, to najmij prawnika i sądź się z lekarzem.
    (ale normalny najpierw sprawdziłby która diagnoza jest dobra - nawet o
    tym pisałem...)

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2013-03-17 19:31:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 marca 2013 15:10:27 UTC+1 użytkownik Michal napisał:

    > no ja nie ale znajomy
    Oczywiście;))

  • 18. Data: 2013-03-17 20:23:23
    Od: Michal <m...@i...pl>

    Am 17.03.2013 18:41, schrieb Bydlę:

    > Nie, uważam, że to poważna sprawa - dlatego szukałbym trzeciego lekarza,
    > bo na razie dysponujesz tylko dwoma różnymi, ale nie wiadomo która jest
    > dobra.
    ale to jest powazna sprawa bo znajomy juz dostal skierowanie na
    poszezenie zyl i niepotrzebna ryzykona operacje.Jak sie teraz wypytalem
    i dowiedzialem powodem problemow w nogach jest reumatyka a nie zyly co
    mu falszywie stwierdzil pierwszy lekarz.Chyba jendak lekarzowi powinno
    sie ufac szczegolnie gdy chory czlowiek niema wiele mozliwosci.

    > Kiedy bóg zesłał plagi na Egipt, to była pomyłka.

    > A ty możesz mieć to w dupie i nie sprawdzić trzeci raz?
    > Jakiś lepszy jesteś?
    > Z innej gliny?

    nie od tego jest lekarz jasne mozna isc do 3 i 5 jednak nie kazdy ma
    kase ,zdrowie zeby chodzic po lekarzach a z tego co wiem w PL czeka sie
    dlugo na terminy.

> [...]
    >
    > Skoro wszystko już wiesz, to najmij prawnika i sądź się z lekarzem.
    > (ale normalny najpierw sprawdziłby która diagnoza jest dobra - nawet o

    Nie wiem czy znajomy mialby ochote na sadzenie ale mnie to zaciekawilo
    bo jezeli chodzilo o kase nie o zdrwie pacenta to brak slow i przestroga
    ze nie zawsze lekarz godny zaufania facet o czym sam wiem od dawna.Znane
    sa nie takie przypadki

  • 19. Data: 2013-03-17 20:23:32
    Od: Michal <m...@i...pl>

    Am 17.03.2013 19:31, schrieb Kris:

    > Oczywiście;))

    no to niech bedzie ze to o mnie chodzi.nastepnym razem sklamie ze to o
    mnie to uwierzysz w klamstwo :) a ja sie zawstydze ze wszyscy takie cos
    wiedza ze michal ma to a tamto

  • 20. Data: 2013-03-17 21:36:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 marca 2013 20:23:23 UTC+1 użytkownik Michal napisał:

    > ale to jest powazna sprawa bo znajomy juz dostal skierowanie na
    >
    > poszezenie zyl i niepotrzebna ryzykona operacje.

    A jeśli jednak ten drugi lekarz się mylił i "znajomy" po jego diagnozie nie zrobi tej
    operacji a później będzie za późno?