    Date: Sun, 17 Mar 2013 20:23:23 +0100
    From: Michal <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: falszywa diagnoza czy to przestepstwo?

    Am 17.03.2013 18:41, schrieb Bydlę:

    > Nie, uważam, że to poważna sprawa - dlatego szukałbym trzeciego lekarza,
    > bo na razie dysponujesz tylko dwoma różnymi, ale nie wiadomo która jest
    > dobra.
    ale to jest powazna sprawa bo znajomy juz dostal skierowanie na
    poszezenie zyl i niepotrzebna ryzykona operacje.Jak sie teraz wypytalem
    i dowiedzialem powodem problemow w nogach jest reumatyka a nie zyly co
    mu falszywie stwierdzil pierwszy lekarz.Chyba jendak lekarzowi powinno
    sie ufac szczegolnie gdy chory czlowiek niema wiele mozliwosci.

    > Kiedy bóg zesłał plagi na Egipt, to była pomyłka.

    > A ty możesz mieć to w dupie i nie sprawdzić trzeci raz?
    > Jakiś lepszy jesteś?
    > Z innej gliny?

    nie od tego jest lekarz jasne mozna isc do 3 i 5 jednak nie kazdy ma
    kase ,zdrowie zeby chodzic po lekarzach a z tego co wiem w PL czeka sie
    dlugo na terminy.

    > Którą?
    > Bo nie wiemy, która jest dobra.

    > Skoro wszystko już wiesz, to najmij prawnika i sądź się z lekarzem.
    > (ale normalny najpierw sprawdziłby która diagnoza jest dobra - nawet o
    > tym pisałem...)

    Nie wiem czy znajomy mialby ochote na sadzenie ale mnie to zaciekawilo
    bo jezeli chodzilo o kase nie o zdrwie pacenta to brak slow i przestroga
    ze nie zawsze lekarz godny zaufania facet o czym sam wiem od dawna.Znane
    sa nie takie przypadki