  • 21. Data: 2013-03-17 22:18:46
    Temat: Re: falszywa diagnoza czy to przestepstwo?
    Od: Michal <m...@i...pl>

    Am 17.03.2013 21:36, schrieb Kris:

    > A jeśli jednak ten drugi lekarz się mylił i "znajomy" po jego diagnozie nie zrobi
    tej operacji a później będzie za późno?

    Jak bedzie chcial to pojdzie do trzeciego ale ten u ktorego byl to
    podobno uznany,dobry chirurg naczyn.To wlasciwie bardziej znajomy
    krewnej osoby ja slyszalem o wszystkim z drugiej reki.Moze mu przekaze
    zeby szedl dla pewnosci do innego ale to jego decyzja.

  • 22. Data: 2013-03-18 08:42:41
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Uzytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    e.net...
> [...]
    e.net...

    > ale podobno przy tych 45% musi byc natychmiast operowane.

    Nie koniecznie.
    Wogóle to mam wrazenie ze wszyscy którzy tu cos napisali w tym watku nie
    maja pojecia o tym ze w operacji na serce tzw bay-pasach chirurg pobiera z
    lydki (dolna czesc nogi) pacjenta gruba zyle lub tetnice dlugosci ponad 5 cm
    (a mniej fachowo rozcina ta lydke wyrywa potrzebna zyle lub tetnice i
    zaszywa lydke. Ta technologia daje 100% pewnosc ze nie nastapi odrzut
    bay-pasa.
    Natomiast noga musi sobie poradzic sama czyli wytworzyc krazenie obocze.
    Trwa to zazwyczaj pól roku i jest dowodem ze bez tej zyly czy tetnicy noga
    moze zyc i nie trzeba jej ucinac.

    pozdr

  • 23. Data: 2013-03-18 09:44:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 08:42:41 UTC+1 użytkownik Danusia napisał:
    > Nie koniecznie.

    Jest więc i 3 diagnoza;)
    Podsumujmy więc:
    Lekarz pierwszy-żyły zatkane konieczna operacja- diagnoza ustna
    Lekarz drugi żyły niezatkane operacja zbyteczna- diagnoza na pismie
    Danusia- operjacja niekonieczna- diagnoza zdalna via usenet
    ;)

  • 24. Data: 2013-03-18 15:54:46
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-17 20:23:23 +0100, Michal <m...@i...pl> said:

    > ale to jest powazna sprawa bo znajomy juz dostal skierowanie na
    > poszezenie zyl

    Skierowanie, czy rozkaz?
    Bo to różnica...

    > nie od tego jest lekarz

    To rzuć monetą i wybierz dobrą diagnozę.
    (ale normalni sprawdziliby u trzeciego)

    > Nie wiem czy znajomy mialby ochote na sadzenie

    To go zapytaj.
    Najlepiej tak: Czego chcesz człowieku, skoro nie chce ci się sprawdzić,
    który lekarz ma rację?

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2013-03-18 15:55:44
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-18 09:44:49 +0100, Kris <k...@g...com> said:

> [...]
    > Lekarz drugi żyły niezatkane operacja zbyteczna- diagnoza na pismie
    > Danusia- operjacja niekonieczna- diagnoza zdalna via usenet

    :-)))

    Czyli proces...

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2013-03-18 20:55:18
    Od: Michal <m...@i...pl>

    Am 18.03.2013 15:54, schrieb Bydlę:

> [...]
    >
    > To go zapytaj.
    > Najlepiej tak: Czego chcesz człowieku, skoro nie chce ci się sprawdzić,

    to jest pewne ze ten drugi ma racje.
    od czego jest lekarz ktory nie potrafi postawic poprawnej diagnozy i
    wysyla na operacje zdrowego czlowieka.to jest dupa a nie lekarz.
    to jest poprostu syf zeby trzeba bylo latac po 100 lekarzach aby sie
    dioiedziec czy jest sie chory czy nie.
    nic ja nie chce co mam chciec tylko wspulczuje jezeli taki poziom
    leczenia tam jest

  • 27. Data: 2013-03-18 21:11:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 20:55:18 UTC+1 użytkownik Michal napisał:

    > to jest pewne ze ten drugi ma racje.
    Skąd ta pewność?
    Przyjmujesz do wiadomości że drugi mógł się pomylić?
    Ostatnio lekarzowi i dyspozytorowi też się zdawało ze stan dziecka jest na tyle dobry
    że nie potrzebna karetka i odwiezienie do szpitala.
    Wynik tej pomyłki tragiczny był jak wiadomo.

    > od czego jest lekarz ktory nie potrafi postawic poprawnej diagnozy i
    >
    > wysyla na operacje zdrowego czlowieka.

    Od czego jest lekarz który nie potrafi postawić poprawnej diagnozy i nie wysyła na
    operację chorego człowieka?
    >to jest dupa a nie lekarz.
    >
    > to jest poprostu syf zeby trzeba bylo latac po 100 lekarzach aby sie
    >
    > dioiedziec czy jest sie chory czy nie.

    Ba czasami konsylium potrzebne.

    > nic ja nie chce co mam chciec tylko wspulczuje jezeli taki poziom
    >
    > leczenia tam jest

    Tam to znaczy gdzie?

  • 28. Data: 2013-03-19 11:33:21
    Od: Michal <m...@i...pl>

    Am 18.03.2013 21:11, schrieb Kris:

> [...]
    > Wynik tej pomyłki tragiczny był jak wiadomo.

    > Od czego jest lekarz który nie potrafi postawić poprawnej diagnozy i nie wysyła na

    jakie konsylium ,to pacjent ma ustalac czy ma bvyc konsylium?lekarz juz
    wydal skierowanie na operacje

    > Tam to znaczy gdzie?

    w tym pieknym kraju ktorym mieszkasz.

    6470,_Przedsiebiorczy__szpital_bral_za_operacje_dwa_
    razy_.html#BoxWiadTxt

  • 29. Data: 2013-03-19 12:39:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 marca 2013 11:33:21 UTC+1 użytkownik Michal napisał:

    > jakie konsylium ,to pacjent ma ustalac czy ma bvyc konsylium?lekarz juz
    >
    > wydal skierowanie na operacje
    A drugi lekarz odradził pacjentowi operacji.
    A jeśli to drugi się pomylił?
    Wyżej pisałem o lekarzach i dyspozytorach nie odniosłes się do tego fragmentu- im
    akurat wydawało się że skierowanie dzieciaka do szpita nie jest konieczne/
    Niestety pomylili sie.
    Na jakiej podstawie zakładasz że drugi lekarz jest nieomylny?

  • 30. Data: 2013-03-19 13:53:42
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-18 20:55:18 +0100, Michal <m...@i...pl> said:

    > to jest pewne ze ten drugi ma racje.

    A pewność podpierasz czym?

    > od czego jest lekarz

    Od przychodzenia do pracy i wykonywania tam powierzonych mu obowiązkow
    oraz to śmieszne takie, co zostało po Hipokratesie.

    > ktory nie potrafi postawic poprawnej

    No właśnie - która jest prawidłowa?

    > nic ja nie chce co mam chciec

    Zgadzam się, choć nie rozumiem.