  • 61. Data: 2003-01-21 11:31:24
    Temat: Re: facet to świnia
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > STERYLIZACJA lub KASTRACJA = 100%
    >
    > Mam nadzieje ze wystaczy.
    >
    > Ale gdyby ten sie nie podobal podam kolejny:
    > WSTRZEMIEZLIWOSC = 100%

    A Ty którym z tych trzech sposobów się zabezpieczasz? ;)))))

    Pozdrawiam

    Darek

  • 62. Data: 2003-01-21 12:10:34
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 63. Data: 2003-01-21 12:17:11
    Temat: facet to świnia
    Od: "ZOCHA" <z...@i...pl>

    Witam.
    Jestem po trzecim roku medycyny. Dwa lata temu, urodził mi się synek,
    Szymek. Naszczęście pomogli mi rodzice. Naszczęście, bo ojciec Szymka,
    wyparł się ojcostwa-cham. W tym kraju prawo jest bardzo odraniczone kobieta
    zawsze jest poszkodowana, co mam robić, czy mam jakąś szanse na uzyskanie
    alimentów.Zwracam się do was z nadzieja uzyskania pomocy.

  • 64. Data: 2003-01-21 13:16:20
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > Nadal będzie zero - jedynkowo tylko algorytm się zmieni :)
    > Sztuczna inteligencja - nie istnieje na ten czas coś takiego, chyba że w
    > tajnych laboratoriach
    > rządowych :)

    Chodzi o algorytm. Czlowiek tez jakos rozgranicza. Kwestia taka ze maszyna
    zawsze by podejmowala te sama deczje przy okreslonych stanach a czlowiek ...
    niestety tak nie dziala. I tak samo w sadzie .. za ten sam proceder jeden
    dostanie nizsza kare a inny wyzsza bo ma dwa pryszcze na twarzyczce wiecej.
    Albo nie jest znajomym sedziego.

    Analogicznie po co w kasach chorych wprowadzic systemy do analizy
    biznesowej skoro to by pokazalo ze kasy zle sa zarzadzane i nie mozna
    machlojek porobic.

    Analogicznie po co perpetum mobile skoro przemysl energetyczny by tylko na
    tym stracil.

    AJA

  • 65. Data: 2003-01-21 13:17:14
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Analogicznie po co perpetum mobile skoro przemysl energetyczny by tylko
    na
    : tym stracil.

    ...a za wszystkim stoją ludzie wiadomego pochodzenia

  • 66. Data: 2003-01-21 13:21:55
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > A Ty którym z tych trzech sposobów się zabezpieczasz? ;)))))

    Co ma Twoja odpowiedz wspolnego z tematem ?
    Ja odpowiedzialem na list o metode stuprocentowa. Ale Twoje pytanie ... no
    nie wiem do czego przykleic.

    Ale skoro chcesz to odpowiem
    Po pierwsze nie musze sypiac na prawo i lewo ( i wiem z kim mam dziecko), po
    drugie mam staly zwiazek, po trzecie zabezpieczam sie "jedynie slusznym
    zabezpieczeniem" ... jakim ... moja tajemnica ...

    AJA

  • 67. Data: 2003-01-21 13:26:30
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    AJA wrote:
    > STERYLIZACJA lub KASTRACJA = 100%
    > Ale gdyby ten sie nie podobal podam kolejny:
    > WSTRZEMIEZLIWOSC = 100%

    Gwoli ścisłości: nawet kastracja nie daje 100%.
    Jak i wstrzemięźliwość co widać po przypadku w Czechach ;(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 68. Data: 2003-01-21 13:48:30
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Chodzi o algorytm. Czlowiek tez jakos rozgranicza. Kwestia taka ze maszyna
    > zawsze by podejmowala te sama deczje przy okreslonych stanach a czlowiek
    > niestety tak nie dziala.

    Działa działa. Decyzja jest odpowiedzią na bodzce zewnętrzne. Wektorem
    danych wejściowych
    dla "maszyny" są właśnie czynniki zewnętrzne wywierające presje na
    dysydenta, a odpowiedzią
    "maszyny" jest wektor danych wyjściowych będący w tym przypadku decyzją.
    Prawdopodobnie wielu ludzi w identycznych warunkach przy dzałaniu
    identycznych
    bodźców zewnętrznych podejmowałoby powtarzalne decyzje, pomijam tu
    takie sposoby jak uzależnienie decyzji od czynników losowych jak np. moneta.

    >I tak samo w sadzie .. za ten sam proceder jeden
    > dostanie nizsza kare a inny wyzsza bo ma dwa pryszcze na twarzyczce
    wiecej.
    > Albo nie jest znajomym sedziego.

    nie mam zdania, ponieważ nie miałem przyjemności z sądownictwem ;)

    > Analogicznie po co w kasach chorych wprowadzic systemy do analizy
    > biznesowej skoro to by pokazalo ze kasy zle sa zarzadzane i nie mozna
    > machlojek porobic.

    Mam swoje zdanie na ten temat, ale myślę że to nie miejsce o wyrażaniu
    takich poglądów więc zachowam wstrzemięźliwość.

    Ale myślę że w przyszłości być może zostaną wprowadzone systemy oparte
    o sztuczne sieci neuronowe jako układy wspomagania decyzji. W obecnym
    czasie nie jest problemem zbudowanie takiego systemu, tylko wytrenowanie
    go odpowiednimi danymi i przewidzenie wszelakich możliwych czynników
    które mają wpływ na podjęcie decyzji. Nie będzie to sztuczna inteligencja
    ale sprawiedliwy sędzia, który poza decyzją "tak", "nie" może uwzględnić
    warianty
    pośrednie. ;))) Zresztą działają już takowe systemy jako sieci wspomagające
    przy stawianiu diagnozy lekarskiej, w bankach jako wspomaganie określenia
    wiarygodności kredytobiorcy i tak by można mnożyć dziesiątki przykładów ;)

    Blablabla i się rozpisałem ;)))

    Pozdrawiam

    Darek

  • 69. Data: 2003-01-21 13:58:19
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Co ma Twoja odpowiedz wspolnego z tematem ?
    > Ja odpowiedzialem na list o metode stuprocentowa. Ale Twoje pytanie ... no
    > nie wiem do czego przykleic.

    Czekaj, a poważną odpowiedzią na pytanie o 100% antykoncepcje jest
    kastracja?
    To ma być antykoncepcja ;)

    > Ale skoro chcesz to odpowiem
    > Po pierwsze nie musze sypiac na prawo i lewo ( i wiem z kim mam dziecko),

    źle zinterpretowałeś, nic takiego nie napisałem. Zresztą antykoncepcja
    chyba nie tyczy się tylko ludzi lubiących przygody, ale również
    żyjących w stałym związku i będących sobie wiernymi.

    >po
    > drugie mam staly zwiazek, po trzecie zabezpieczam sie "jedynie slusznym
    > zabezpieczeniem"

    no więc własnie na to chciałem poznać odpowiedz co Twoim zdaniem jest tym
    jedynym
    słusznym sposobem, bo kastracja, wstrzemięźliwość to trochę nie z tej ziemi
    sposób ;))). Sam musisz przyznać ;))

    > ... jakim ... moja tajemnica ...

    ok. Nie będę wścibski, ale sam odpisałeś.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 70. Data: 2003-01-21 14:07:40
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > Nie będzie to sztuczna inteligencja
    > ale sprawiedliwy sędzia, który poza decyzją "tak", "nie" może
    uwzględnić
    > warianty
    > pośrednie. ;)))

    A parę tysięcy lat temu znaleziono rozwiązanie:

    Jeżeli sędzia wydał niesprawiedliwy wyrok to musiał ponieść karę na
    jaką skazał podsądnego ;-)))

    pozdrawiam
    Qwax