  • 21. Data: 2013-03-27 23:10:44
    Temat: Re: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A widzisz.
    > Takiego clou programu nie byłem świadom.
    > Nie zmienia to problemu drugiego - czyli "jednakowości" dostępu dla
    > dziennikarzy różnych mediów.
    > Jeśli wynikała ona *jedynie* z błedu w postępowaniu, to nie mam
    > dalszych pytań!

    Tej konkretnej sytuacji nie znam akurat. Ale u nas po pierwsze po nagła
    informacje, to nie dzwoni sie do rzecznika, bo każdy rozumie, że nie może
    24 h/dobę odbierać telefonów (i dziennikarze wiedzą gdzie dzwonić), a jak
    naparwdę potrzebują go, to on te telefony odbiera bo ma ich numery w
    komórce wpisane. Zamiennie, jak on potrzebuje, to oni odbierają od niego.
    Autor tego tekstu po prostu robi wielkie halo z tego, że nie wiedział, do
    kogo zadzwonić i tyle.

  • 22. Data: 2013-03-28 00:27:12
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 27.03.2013 23:10, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > w komórce wpisane. Zamiennie, jak on potrzebuje, to oni odbierają od
    > niego. Autor tego tekstu po prostu robi wielkie halo z tego, że nie

    No dobrze, ja tez nie wiem, jak nie do rzecznika, to do policji, w
    policji spuszcza mnie do rzecznika.

    Nie potrzebuje konkretnego numeru ani nazwiska - ale gdzie w takim razie
    mial dzwonic dziennikarz?

    zen.aspx