  • 1. Data: 2005-04-15 10:32:09
    Temat: eksmisja raz jeszcze
    Od: mad <g...@g...pl>

    sytuacja przedstawia sie tak:
    dziewczyna zameldowala chlopaka w mieszkaniu, ktore jest jej
    wlasnoscia jakis czas temu. Teraz to byly chlopak ale wyprowadzic i
    wymeldowac sie nie chce - zadnego tytulu do mieszkania nie ma.
    czy zlozyc pozew o eksmisje?? czy maja zastosowanie przepisy o
    ochronie lokatorow ??? Co zrobic zeby sie go pozbyc pomozcie!!!!

    nie jestem wariatem jestem samolotem

  • 2. Data: 2005-04-15 10:47:34
    Temat: Re: eksmisja raz jeszcze
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Uzytkownik "mad" <g...@g...pl> napisal w wiadomosci

    [cut]

    Mozna wymeldowac w trybie administracyjnym jesli nie przebywa w miejscu
    zameldowania. Zalatwia sie to w urzedzie miasta.

  • 3. Data: 2005-04-15 11:02:12
    Od: mad <g...@g...pl>

    On Fri, 15 Apr 2005 12:47:34 +0200, "Heming"
    <h...@w...gazeta.pl> wrote:

    >Mozna wymeldowac w trybie administracyjnym jesli nie przebywa w miejscu
    >zameldowania. Zalatwia sie to w urzedzie miasta.

    no przeciez jest zameldowany i przebywa tam - nie chce sie wyniesc i
    sam sie nie wymelduje ktos inny przeciez go nie moze

    nie jestem wariatem jestem samolotem

  • 4. Data: 2005-04-15 11:29:13
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > no przeciez jest zameldowany i przebywa tam - nie chce sie wyniesc i
    > sam sie nie wymelduje ktos inny przeciez go nie moze

    Sorki nie doczytalem. Musisz miec sadowy wyrok o eksmisje.

  • 5. Data: 2005-04-15 11:58:54
    Od: mad <g...@g...pl>

    On Fri, 15 Apr 2005 13:29:13 +0200, "Heming"
    <h...@w...gazeta.pl> wrote:

    >Sorki nie doczytalem. Musisz miec sadowy wyrok o eksmisje.

    oki ale przepisy o ochronie lokatorow maja zastosowanie czy nie ???
    on ma tylko zameldowanie tytulu prawnego do przebywania tam nie ma

    nie jestem wariatem jestem samolotem

  • 6. Data: 2005-04-15 12:35:08
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Co zrobic zeby sie go pozbyc pomozcie!!!!

    Zmienic zamki w drzwiach.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 7. Data: 2005-04-15 12:56:28
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

    > Zmienic zamki w drzwiach.

    Tylko jezeli tam mieszka i ma tam swoje rzeczy to moze wrócic w asyscie
    policji.
    axell

  • 8. Data: 2005-04-15 13:12:37
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Tylko jezeli tam mieszka i ma tam swoje rzeczy to moze wrócic w asyscie
    > policji.

    Po rzeczy :P

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 9. Data: 2005-04-15 14:03:02
    Od: mad <g...@g...pl>

    On Fri, 15 Apr 2005 13:12:37 GMT, "Beniamin"
    <b...@c...pl> wrote:

    >Po rzeczy :P

    lepiej napisz czy maja do niego zastosowanie przepisy o ochronie
    lokatorow...

    nie jestem wariatem jestem samolotem

  • 10. Data: 2005-04-15 14:14:37
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > lepiej napisz czy maja do niego zastosowanie przepisy o ochronie
    > lokatorow...

    Nie, oczywiscie, ze nie.

    Pozdrawiam,
    Beniamin