  • 1. Data: 2005-04-15 09:26:24
    Temat: Problematyka winy referat :D
    Od: "Lukasek" <l...@b...pl>

    Witam jestem nowy przyznam sie ze i tepy mam straszny problem na jutro
    musze napisac referacik krotki o temacie problematyka winy jednak jak
    wiadomo student robi wszystko na ostania chwile i mam prosbe jesli macie
    jakies ciekawe linki czy teksty zwiazane z Wina przemyslenia i inne takie to
    prosze was zamiescie je tu szukalem w necie no jest troche tego ale w
    wiekszosci krotko opisane co to jest a ja chce sie zaglebic w sedno sprawy
    ratunku mam czas do jutra do 7.30 potem bedzie zle ze mna no ale trudno nie
    pierwszy raz mi sie tylek pali nie odsylajcie mnie do gogli do biblioteki
    prawniczej niestety w moim malym miescien nie ma biblioteki prawniczej o
    kodeks ciezko nawet hehe jestem lamerem przynaje sie nie umie niczego
    znalesc w tym necie wiec prosze was o pomoc mam nadzieje ze mnie nie
    zbluzgacie pierwszy raz w zyciu grupy dyskusyjnej uzywam nie chodzi o gotowa
    prace ale o jakies artykuly cos takiego rozwazania informacje z gory dzieki

    teraz w desperacji podam swoj mail mozecie mi podeslac albo wirusy albo
    jakies materialki l...@b...pl

    lamerowaty lukasek

  • 2. Data: 2005-04-15 10:42:25
    Temat: Re: Problematyka winy referat :D
    Od: mad <g...@g...pl>

    On Fri, 15 Apr 2005 11:26:24 +0200, "Lukasek" <l...@b...pl>
    wrote:

    >teraz w desperacji podam swoj mail mozecie mi podeslac albo wirusy albo
    >jakies materialki l...@b...pl
    >
    >lamerowaty lukasek

    poczytaj prace profesora Sośniaka - ciekawa koncepcja winy - wyreczac
    cie nie bede lenistwa nie znosze

    nie jestem wariatem jestem samolotem