  • 11. Data: 2008-06-09 19:50:56
    Temat: Re: eksmisja bez prawa do lokalu
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Jacek_P pisze:
    > A co bylo napisane w tekscie:
    > "...Ustala sie, ze nie przysluguje uprawnienie do lokalu
    > socjalnego...".
    >
    > Czyli na bruk.

    czyli nie
    czym innym jest lokal socjalny a czym innym konieczność zapewnienia
    pomieszczenia do którego się eksmituje (wynikająca z przepisów o egzekucji)

    KG

  • 12. Data: 2008-06-09 22:26:59
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-06-09 21:50 kam pięknie wystukał/a:

    > czyli nie
    > czym innym jest lokal socjalny a czym innym konieczność zapewnienia
    > pomieszczenia do którego się eksmituje (wynikająca z przepisów o egzekucji)

    Jeśli eksmitują kogoś z własnościowego mieszkania, to na bruk.
    Mieszkanie socjalne się nie należy.

    --
    animka

  • 13. Data: 2008-06-09 23:12:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > Jeśli eksmitują kogoś z własnościowego mieszkania, to na bruk.
    > Mieszkanie socjalne się nie należy.

    ty jak już coś chlapniesz to na całego.

  • 14. Data: 2008-06-10 00:39:15
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-06-10 01:12 witek pięknie wystukał/a:

    > ty jak już coś chlapniesz to na całego.

    Poczytaj w Gazecie Prawnej i np. onecie, interii. Linka w tej chwili nie
    mam.

    --
    animka

  • 15. Data: 2008-06-10 09:23:03
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >Jeśli eksmitują kogoś z własnościowego mieszkania, to >na bruk. Mieszkanie
    >socjalne się nie należy.

    Powiedz mi czy skńczyłaś jakąś szkołę ??

    Czy masz poprostu swój pojebany świat i próbujesz nas do niego przekonać ??

    Ja się nie dam!! Nie próbuj nawet!! Idź do szkoły, do lekarza, księdza -
    może cie wyleczą!!

    --
    animka

  • 16. Data: 2008-06-10 10:43:32
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> naskrobał/a w

    > Poczytaj w Gazecie Prawnej i np. onecie, interii. Linka w tej chwili
    > nie mam.

    Od kiedy to Gazeta Prawna, czu Onet są źródłami prawa w Polsce?

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 17. Data: 2008-06-10 13:32:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > W dniu 2008-06-10 01:12 witek pięknie wystukał/a:

    > Poczytaj w Gazecie Prawnej i np. onecie, interii. Linka w tej chwili nie
    > mam.

    ja ci radzę poczytać ustawy, nie brukowce

  • 18. Data: 2008-06-11 00:05:51
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-06-10 15:32 witek pięknie wystukał/a:

    > ja ci radzę poczytać ustawy, nie brukowce

    Statut Spódzielni Mieszkaniowej (może to brukowiec jak Ty to nazywasz)
    http://www.msmenergetyka.pl/

    4. Jeżeli właściciel lokalu zalega długotrwale z należnymi
    Spółdzielni opłatami lub
    wykracza w sposób rażący lub uporczywy przeciwko obowiązującemu porządkowi
    domowemu albo przez swoje niewłaściwe zachowanie czyni korzystanie z
    innych
    lokali lub nieruchomości wspólnej uciążliwym, Zarząd Spółdzielni,
    na wniosek
    większości właścicieli lokali w budynku lub budynkach położonych
    w obrębie
    danej nieruchomości, może w trybie procesu żądać sprzedaży lokalu na
    podstawie
    przepisów Kodeksu postępowania cywilnego o egzekucji z
    nieruchomości.
    Właścicielowi, którego lokal został sprzedany, nie przysługuje
    prawo do lokalu
    zamiennego.

    --
    animka

  • 19. Data: 2008-06-11 03:47:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
> [...]
    > przepisów Kodeksu postępowania cywilnego o egzekucji z nieruchomości.
    > Właścicielowi, którego lokal został sprzedany, nie przysługuje

    To jeszcze idź do jakiejś mądrej głowy niech ci to przełoży z polskiego
    na nasze i wytłumaczy co tam jest napisane.

  • 20. Data: 2008-06-11 07:41:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Jun 2008, Animka wrote:

    > W dniu 2008-06-10 01:12 witek pięknie wystukał/a:

    > Poczytaj w Gazecie Prawnej i np. onecie, interii. Linka w tej chwili nie mam.

    Szkoda.
    Bo tak sobie myślę, że tam pisali o niemożliwości wyrzucenia LOKATORA...
    i w sumie sama powinnaś jeszcze raz poczytać ;)

    pzdr, Gotfryd