  • 1. Data: 2003-05-05 08:29:56
    Temat: ekshibicjonizm
    Od: "skarga" <s...@s...pl>

    jak wyglada ekshibicjonizm w świetle prawa?
    co może 'praktycznie' policja?
    jak mam zareagować?
    to jest mój nowy sąsiad - mieszka w bloku obok.
    byłam jedynym świadkiem tego zdarzenia...

  • 2. Data: 2003-05-05 09:07:14
    Temat: Re: ekshibicjonizm
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > jak mam zareagować?

    Po prostu powiedz:

    Kochany, poczekaj, pojde po lupe bo nic tam nie widac ...

    ;-)

  • 3. Data: 2003-05-05 09:14:42
    Od: "skarga" <s...@s...pl>

    > Po prostu powiedz:
    >
    > Kochany, poczekaj, pojde po lupe bo nic tam nie widac ...

    dla kobiety to nie jest zabawne :-(.
    a co niby mam powiedzieć dla jego psa, który waży wiecej ode mnie (chodzi
    bez kagańca, bez smyczy)? hmmm....???

  • 4. Data: 2003-05-05 09:24:52
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "skarga" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > a co niby mam powiedzieć dla jego psa, który waży wiecej ode mnie (chodzi
    > bez kagańca, bez smyczy)? hmmm....???

    Pies też chodzi bez gaci? ;)

    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2003-05-05 09:44:48
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > a co niby mam powiedzieć dla jego psa, który waży wiecej ode mnie (chodzi
    > bez kagańca, bez smyczy)? hmmm....???

    sproboj najpierw u Strazy Miejskiej ...

  • 6. Data: 2003-05-05 09:47:02
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > dla kobiety to nie jest zabawne :-(.

    Ekshibicjonista robi to glownie dla reakcji kobiety. Jesli zareagujesz w
    sposob niestandardowy, tj. po prostu go zignorujesz albo nawet
    osmieszysz to jest duza szansa ze da ci spokoj. Inny sposob, to zlozenie
    zawiadomienia do prokuratury. Ale lepiej znajdz wtedy kogos, kto tez byl
    przez niego napastowany.

  • 7. Data: 2003-05-05 13:09:13
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    > jak wyglada ekshibicjonizm w świetle prawa?
    > co może 'praktycznie' policja?
    > jak mam zareagować?
    > to jest mój nowy sąsiad - mieszka w bloku obok.
    > byłam jedynym świadkiem tego zdarzenia...

    Moją dziewczynę kiedyś notorycznie zaczepiał taki jeden. (osiedle Azory)
    Dorwałem go kiedyś w autobusie i postraszyłem. Odwalił się.
    Nie było sensu robić nic więcej gdyż zazwyczaj są to biedni zakompleksieni
    ludzie.
    Ale moja rada dla Ciebie: ignoruj
    jeśli posunie się dalej np. zaczepki fizyczne
    wtedy poproś jakiegoś rosłego men'a o pomoc :)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2003-05-05 13:55:44
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    > co może 'praktycznie' policja?
    > jak mam zareagować?

    Smiech, smiech glosny i radosny plus komentarz ze mu wspolczujesz!
    Na pieska - jesli bez kaganca i smyczy - gaz pieprzowy na podoredziu!
    Zawrzyj znajomosc ze swoim dzielnicowym - on jest od tego zeby Ci pomoc!
    pozdrawiam! zbisa

  • 9. Data: 2003-05-05 14:34:07
    Od: Zbigniew Bober <z...@o...pl>

    Witam!

    >jak wyglada ekshibicjonizm w ?wietle prawa?

    Nieobyczajny wybryk - art. 140 kw

    >co może 'praktycznie' policja?

    Sporządzi wniosek o ukaranie do Sądu Grodzkiego

    Pozdrawiam,
    Zbyszek