  • 1. Data: 2003-05-05 07:17:33
    Temat: Osoba na stale zamieszkala w niemczech i polskie prawo jazdy
    Od: "Sly" <s...@w...pl>

    Witam,

    Moj znajomy mieszkajacy od wielu lat w niemczech i posiadajacy obywatelstwo
    polskie, chcialby wymienic swoje stare prawo jazdy na nowe. Jednak ma
    problemy z tym. Idac do komunikacji w miejscowosci gdzie ostatnio mieszkal
    nie chciano jemu wydac nowych prawo jazd. Dokladnie nie wiem na podstawie
    jakiego przepisu nie wydano jemu tych prawo jazd ale moje pytanie brzmi. Czy
    jest odpowiedni paragraf ktory reguluje kwestie wydawania prawo jazd? Jesli
    jest to jaki tak zeby mozna bylo przedstawic w urzedzie gdzie nie chciano
    jemu wydac prawo jazdy. Czy moze nalezy zwrocic sie do innego urzedu?

    pozdrowienia,
    Sylwek

  • 2. Data: 2003-05-06 06:44:14
    Od: Anna Hajduk <a...@m...pl>

    najprosciej sie zameldowac w polsce, pojsc po prawo jazdy i po klopocie ... moj
    znajomy nie mila w ten sposob zadnych problemow

    pozdr,
    Moon

    Sly napisa?(a):

    --