  • 1. Data: 2003-05-05 06:39:06
    Temat: upadł sklep
    Od: "INTERpracaNET" <x...@x...pl>

    Witam

    sklep komputerowy zakonczyl dzialalnosc

    ....... a ja mam komputer kupiony u nich i jest na gwarancji ......
    udzielonej przez sklep

    ...... czy gwarancja w takim przypadku przepada ??

    prosze o pomoc

  • 2. Data: 2003-05-05 11:20:52
    Temat: Re: upadł sklep
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    INTERpracaNET wrote:

    > sklep komputerowy zakonczyl dzialalnosc
    >
    > ....... a ja mam komputer kupiony u nich i jest na gwarancji ......
    > udzielonej przez sklep
    >
    > ...... czy gwarancja w takim przypadku przepada ??

    Co to znaczy upadł?
    Poza tym to zależy od formy prawnej firmy prowadzącej sklep. Jeśli
    prowadziła to osoba fizyczne, spółka cywilna lub spółka jawna to możesz
    dochodzić świadczeń od tej osoby fizycznej lub dowolnego ze wspólników.
    Jeśli była to np. spółka z o.o. i ona upadła to gwarancja ci już raczej
    przepadła

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,