  • Data: 2005-09-19 14:49:17
    Temat: Re: dziwne wezwanie na policje, co o tym myslicie
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pietrek" <krakus28no spam@op.pl> napisał w wiadomości
    news:dgmhp8

    > dokładnie podpisałem faktury od dostawcy jako osoba upoważniona do odbioru
    > faktury jako pracownik podległy, a faktury przywiózł mi szef do podpisu,
    > nawiasem mówiąc kojarzę nazwę dostawcy (policjant mówił nazwę) i to ze
    dał
    > mi je szef i kazał wprowadzić na stan itd.. Piotr

    W takim razie zupelnie nie wiem o co chodzi tej policji . ( szkoda ze
    waliles glupa z tym umawianiem sie przez telefon ) Kazdy kij ma dwa konce .
    Teraz policjant moze porobic ci kilka rzeczy w ramach odwetu .

    Nie wiem co ta faktura nawywijala , ale takimi sprawami w pierwszej
    kolejnosci zajmuje sie UKS albo inne powolane organa ale w moim mniemaniu
    skarbowe .
    Dalej ksiegowa lub tez wlasciciel , w zakresie twoich obowiazkow sluzbowych
    nie lezy kwestia sprawdzania wiarygodnosci dostawcy ( czy firma istnieje czy
    tez nie istnieje )

    J.