  • Data: 2002-01-16 22:23:56
    Temat: Re: działania prokuratora
    Od: "Wiktor Górski" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaja"

    > To niech zmienią zawody jak ich ten co akurat mają- tak zawala i nuży.
    > Nie potrzeba nam takich.

    Kraj bez prokuratorów i sędziów - istny raj - każdy robi na co ma
    ochotę, fantastyczne.
    A serio podziwiam tych ludzi, którzy się jeszcze ostali na tych
    stanowiskach - przy tej ilości pracy i kiepskim wynagrodzeniu, choć mam
    informację, iż brak nowych chętnych do tej pracy. Ja się nie dziwię, po
    ośmiu latach nauki czytanie od większości przestępców o niekompetencji i
    głupocie nie należy do przyjemności.
    Wiktor