  • Data: 2002-01-16 22:48:49
    Temat: Re: działania prokuratora
    Od: "Wiktor Górski" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek" :

    > I NA KOGO TEN WNIOSEK DO SĄDU GRODZKIEGO ???? SKĄD WIADOMO KTO KIEROWAŁ
    ???
    > CHŁOPIE ŻYJESZ W POLSCE A NIE W NIEMCZECH TAM ZA WSZYSTKO ODPOWIADA
    > WŁAŚCICIEL AUTA U NAS NIESTATY NIE. A JAK WŁAŚCICIEL POWIE ŻE NIE WIE KTO
    > TYM DNIU KIEROWAŁ ???!!!

    Po pierwsze na właściciela pojazdu.
    Po drugie nie jestem adwokatem by wyjaśniać co będzie jak właściciel powie,
    ze nie wiek kto kierował - lecz są sposoby na ustalenie,
    Po trzecie żyje w Polsce a nie Niemczech i na co dzień ma do czynienia z
    przestępcami i sprawcami wykroczeń,
    Po czwarte nie krzycz - przeczytaj i kodeks w sprawach o wykroczenia i
    netykietę.

    Pozdrawiam.
    Wiktor