  • 31. Data: 2004-04-02 05:17:11
    Temat: Re: dowod osobisty.
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:c4gosc$m3j$4@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > wampirek wrote:
    >

    > Popierwsz to niewygodne - nie zawsze sa odpowiednie kieszenie.
    > Po drugie moga ukrasc...

    Ukraść, to mogą zawsze wszędzie i wszystko i nie masz na to większego
    wpływu.
    Jedyne z czym mogę się zgodzic to, że można ewentualność kradziezy
    zminimalizować
    i wtedy jest wybór zanim wyjdziesz z domu. Wybór należy do Ciebie.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2004-04-02 08:22:37
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Krzysztof 'kw1618" z Warszawy wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Ukraść, to mogą zawsze wszędzie i wszystko i nie masz na to większego
    > wpływu.

    No przeciez byla prosba o podanie POWODU.

    Boguslaw

  • 33. Data: 2004-04-04 21:02:15
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    > No przeciez byla prosba o podanie POWODU.

    Pytałem wcześniej, aby podać powód dla którego noszenie DO jest uciążliwe.
    Ja jeśli mam choć jedną kieszeń to zawsze mam DO przy sobie.
    Mam DO plastikowy, i nawet DO nie wypycha kieszeni i nie niszczy się w
    Kieszeni.

    Dla mnie noszenie DO nie jest uciążliwe:
    1) w 99,5% przypadków gdy wychodzę z domu mam DO, przed wyjsciem sprawdzam,
    czy mam DO
    2) zawsze gdy jadę na rowerze mam DO
    3) wychodząc wyrzucić śmieci czy do piwnicy nie zawsze mam DO przy sobie,
    zalezy to od tego czy idę akurat w tych spodniach w których mam DO
    4) gdy idę do sklepu oddalonego o 100m ZAWSZE zabieram DO

    Pragnę też nadmienić, ze mimo iż mam 32 lata i bardzo dużo chodzę po mieście
    to byłem legitymowany zaledwie 2 razy:
    # raz w metrze, ale chyba była jakaś akcja poszukiwawcza, bo legitymowano
    mniej więcej co trzeciego obywatela
    # drugi raz też w metrze, gdy postanowiłem zwiedzić stację metra
    Wilanowska... po prostu wysiadłem, obszedłem dookoła i chciałem wsiąść w
    metro w tym samym kierunku

    Pozdrawiam
    kw1618

  • 34. Data: 2004-04-14 18:21:56
    Od: "sandra" <s...@o...pl>

    > Tak sie tylko wtroce. Mieszkam za granica Polski i mam w Polsce ziemie ktora
    chce sprzedac w przyszlym roku, czy jesli nie wymienie dowodu moge i tak ja
    sprzedac?

    Sandra