  • 1. Data: 2004-03-27 14:53:46
    Temat: Muzyka - prawo autorskie
    Od: "silence" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Mam następujące pytanie: Czy mam prawo użyć we wprowadzeniu (intro) do
    niekomercyjnej strony internetowej (na konkurs) podkładu muzycznego?
    Oczywiście nie mam do do tej piosenki praw autorskich, ale słyszałem, że mogę
    odtworzyć do 30 sekund muzyki...

    Czy mogę użyć tej piosenki, a jeśli tak jakie warunki muszę być spełnione,
    abym nie złamał prawa?

    Z góry dziękuję,
    silence

  • 2. Data: 2004-03-28 09:58:40
    Temat: Re: Muzyka - prawo autorskie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c444hq$rdh$1@inews.gazeta.pl>, silence wrote:
> [...]
    > Oczywiście nie mam do do tej piosenki praw autorskich, ale słyszałem, że mogę

    Nie mozesz.

    > Czy mogę użyć tej piosenki, a jeśli tak jakie warunki muszę być spełnione,
    > abym nie złamał prawa?

    Zgoda wlascicieli praw autorskich lub osob/organizacji ich
    reprezentujacych.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-03-28 13:28:23
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl>

> [...]
    > niekomercyjnej strony internetowej (na konkurs) podkładu muzycznego?
    > Oczywiście nie mam do do tej piosenki praw autorskich, ale słyszałem, że

    nie mozesz, fragment tez jest chroniony prawem autorskim jak i calosc.

    > Czy mogę użyć tej piosenki, a jeśli tak jakie warunki muszę być spełnione,
    > abym nie złamał prawa?

    z tego co pamietam, motyw muzyczny sam w sobie jest chroniony krocej -
    muysialbys go sam wykonac, np na pianinie.