  • Data: 2004-03-28 17:38:42
    Temat: Re: dowod osobisty.
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...] jeśli podczas wieczornego biegu (aby nie używać
    > imperialistycznych słów) coś ci się stanie, ktoś cię potrąci lub zabije...
    > to ewentualnym ratownikom jest prościej...

    a mnie to juz bedzie zwisac, czy mnie zidentyfikuja po 2 minutach, czy po 5
    dniach. gorzej tylko jak ten KTOS mnie zabije, a potem okradnie z
    dokumentow, w tym i z dowodu, do ktorego noszenia tak zachecasz. oj wtedy
    bedzie problem, oj bedzie:-))))))). wymysl tez cos, jak tu nosic dowod na
    plazy, bo nie daj panie Boze pojdziesz w morze poplywac, utoniesz - i jak
    bez dowodu?:-)))

    pozdr
    P@wel
    ps. poprawiles mi humor. dzieki!!!!