  • Data: 2004-03-30 00:49:08
    Temat: Re: dowod osobisty.
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>
    niebacznie popelnil news:W6%9c.292190$Or1.248823@news.chello.at:

    > Z przyczyn technicznych nie mogę teraz wejśc do ustawy
    chello port 80 przyblokowało? ;)

    > Sorki, Wkradła się nieścisłość. Jednak w 99,5 % przypadków przy
    > wychodzeniu z chałupy zabieram DO.
    Widzisz, nawet trollować trzeba umieć...

    Przyjmując, że "wychodzenie z chałupy" zdarza Ci się
    3x dziennie
    (do jakijś szkoły/roboty, na zakupy, z kanarkiem na spacer)
    w dni powszednie i
    1x w święta
    (obrządki religijne, spacery, udział w uroczystościach jak przystało
    na tak prawego obywatela)
    można oszacować że dokonujesz "wyjścia z chałupy" ok. 1000x rocznie.
    A wynoszenie śmieci zaledwie 5 razy na rok to lekka przesada.
    Ogacasz nimi chałupę na zimę czy co?

    --
    pozdro
    poreba, ubawiony setnie