  • 1. Data: 2004-12-29 16:31:20
    Temat: dotacja do DG ??
    Od: "teddy" <t...@o...pl>

    Witam
    przepraszam jesli pytam nie tu gdzie trzeba, ale nie znalazlm grupy tylko o
    dzialnosci gosp.

    Jak mozna starac sie o dofinansowanie czy tez inny zastrzyk pieniedzy
    prowadzac dzialanosc gosp?
    nie chodzi mi tu o gotowke, chodzi o pieniadze na konkretny cel czy zakupy
    niezbedne dla dzialania firmy. teren warszawy jesli to wazne

    przyklad: kolega z lubelskiego dostal znaczna czesc na zakup samochodu ktory
    to jest mu niezbedny do DG? mozliwe to? Mi nie chodzi o takie wysokie kwoty,
    ale zastanawiam sie czy to w ogole mozliwe, ze zaplace 10-20% a reszte mi
    pokryja??

    pozdr

  • 2. Data: 2004-12-29 18:27:13
    Temat: Re: dotacja do DG ??
    Od: "Wojciech Reszkowski" <a...@i...pl>

    > przepraszam jesli pytam nie tu gdzie trzeba, ale nie znalazlm grupy tylko
    > dzialnosci gosp.

    pl.biznes

    > Jak mozna starac sie o dofinansowanie czy tez inny zastrzyk pieniedzy
    > prowadzac dzialanosc gosp?

    Są punkty doradztwa, liste znajdziesz na www.parp.gov.pl
    i wszelkie informacje na temat dotacji.
    Jednak radze udać się do Punktu doradztwa dla przedsiębiorców.
    10h w roku bezpłatnych konsultacji. Nie mylić z tymi punktami o UE
    działającymi przy Urzędach Miasta, bo tam konkretów się nie dowiesz
    tylko ogólne dyrdymały.

> [...]
    kwoty,
    > ale zastanawiam sie czy to w ogole mozliwe, ze zaplace 10-20% a reszte mi

    Nie, na samochód nie dają ale ostatnio trafiła do mnie informacja, że można
    obejść biorąc samochód w leasing. Nie ma takich możliwości, że ty zapłacisz
    10-20% a reszte UE, 50%-50% w przypadku inwestycji i 40%-60%
    na doradztwo.
    To, że jesteś z Warszawy jest b.ważne. - mniejsze szanse na dotacje.
    Ale nie martw się ogólnie sią b.małe szanse a droga przez męki wielka.
    Najtrudniejszy jest biznes plan, w tym miejscu każdy utyka i bez
    doradztwa sie nie obejdzie, na co stać tylko większe firmy.

    Życze powodzenia.

  • 3. Data: 2004-12-29 18:37:56
    Od: "marcin.d" <t...@o...pl>

    dzieki za wyjasnienia :)