    From: "tixe" <t...@w...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dostep sluzb do bazy PESEL i paszportow
    Date: Wed, 9 Apr 2014 19:36:36 +0200

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:53446d73$0$2370$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "tixe" <t...@w...com> napisał w wiadomości

    > Teraz dowody mają niby ważność 10 lat, więc zdjęcie najdalej jest z
    > przed 10 lat. To samo z paszportami. Część ludzi jest wiele lat
    > poszukiwanych, więc nie ma aktualnych zdjęć. Potrzcie na sygnatury akt,
    > do których są poszukiwani.

    Mówię o przypadku, gdy dowód na pewno jest nowszy niż zdjęcie, którym
    dysponuje policja.
    Przy okazji, czy wymiana lub wyrabianie dokumentów jest monitorwane przez
    policję? Niby rzecz oczywista, ale znając stan organizacji państwa, wcale
    bym się nie zdziwił,
    gdy przestępcy spokojnie sobie wyrabiali i wymieniali dowody osobiste i
    prawa jazdy, paszporty mam nadzieję, są lepiej strzeżone :)