  • Data: 2005-04-24 14:04:48
    Temat: Re: domena tusk.pl
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-04-24 15:46, petrol rzecze:
    > Czyli jezeli gostek bedzie wychwalal Tuska pod niebiosa, ale bez jego
    > wiedzy i zezwolenia, to bedzie to zlosliwe. Hmm.

    Nie ma znaczenia czy będzie wychwalał czy krytykował.
    Liczy się zamierzenie w jakim ta domena została zakupiona, jeżeli
    dlatego, że ma tak na nazwisko lub jego firma/produkt/marka to jest wsio
    OK, jeżeli zaś po to by prowadzić rzeczy związane z innym TYM Tuskiem to
    złośliwie.

    > Nie przez ze mnie.Ten "sad arbitrazowy" to prywatna banda oszustow. Ich
    > wyroki sa niewazne. Jeszcz nikt nie zrobil im dobrego lania. A warto.
    [..]
    > A dlatego ze nie jest to sad a prywatna organizacja. W sadzie raczej by
    > wygral.

    To już Twoje życzeniowe podejście do świata, a nie rzeczywistość.
    Wierz mi, że sąd arbitrażowy to jednak sąd a jego wyroki są w pełni
    egzekwowane.

    pozdrawiam
    Arek

    --