  • 1. Data: 2003-10-15 19:26:16
    Temat: do sadu?
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Pracowalem 6dni na probe w firmie X po czym powiedziano mi, ze mnie nie
    chcą.
    Niestety nie dostalem za te prace ani grosza nie mam umowy na papierze, ale
    przeczytalem w Gazecie Prawnej, ze wazna jest tez umowa ustna, badz tez
    liczy sie samo dopuszczenie pracownika do pracy.
    Czy moge zasadzic te Firme o wynagrodzenie za ten okres?
    Wg obietnic mialo byc ok 800 zl miesiecznie czyli 800:30=26,67na dzien *
    6dni=160zl.
    Czy moze okres probny rzadzi sie swoimi prawami i nic mi sie nie nalezy?

  • 2. Data: 2003-10-15 19:30:52
    Temat: Re: do sadu?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Piotr rzecze:
    [..]
    > Czy moze okres probny rzadzi sie swoimi prawami i nic mi sie nie nalezy?

    Należy Ci się kasa za każdą pracę.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 3. Data: 2003-10-15 19:32:09
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    > Piotr rzecze:
    > [..]
    >
    > Należy Ci się kasa za każdą pracę.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    Tak jest! Scignij lobuzow!

  • 4. Data: 2003-10-15 22:18:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Oczywiście należy Ci się wynagrodzenie. Możesz ich pozwać do sądu, albo
    wcześniej napuścić Państwową Inspekcję Pracy. PIP ma tę zaletę, że być
    może zgromadzi dowody świadczące o zatrudnieniu Twojej osoby, co ułatwi
    później proces.