  • 1. Data: 2002-05-22 15:27:57
    Temat: do kiedy alimenty?
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Do kiedy sie płaci alimenty na dzieci? Do ukonczenia przez nie 18 lat czy
    np. do konca nauki (np. studia)?
    Aga

  • 2. Data: 2002-05-22 21:29:33
    Temat: Re: do kiedy alimenty?
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "aga" <a...@i...pl> wrote in message
    > Do kiedy sie płaci alimenty na dzieci? Do ukonczenia przez nie 18 lat czy
    > np. do konca nauki (np. studia)?
    > Aga

    Istotny jest tu nie tyle wiek ile mozliwosc samodzielnego utrzymania sie.
    Sady sa tez wyczulone na dzieci, ktore studiuja tylko po to, zeby wyciagac
    od rodzica alimenty
    (tak traktowane sa np. osoby, ktore zapisuja sie na jeden kierunek, wylatuja
    bo sie nie uczyly, to zapisuja sie na nastepny itd.).

    Pozdrawiam,
    Marta

  • 3. Data: 2002-05-22 21:45:58
    Temat: Odp: do kiedy alimenty?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marta Wieszczycka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ach2de$nn2$...@n...tpi.pl...
    > Sady sa tez wyczulone na dzieci, ktore studiuja tylko po to, zeby wyciagac
    > od rodzica alimenty

    Przy dziennym studiowaniu nie jest tak :- ) nic nie jest wyczulone jest
    obowiązek alimentacyjny .
    Sandra

  • 4. Data: 2002-05-23 22:18:29
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > dyskusyjnych napisał:ach2de$nn2$...@n...tpi.pl...
    >
    > Przy dziennym studiowaniu nie jest tak :- ) nic nie jest wyczulone jest

    Rzecz w tym, ze studia dzienne wcale nie daja gwarancji utrzymania
    alimentow.
    Inna sprawa, ze studia zaoczne znaczaca zmniejszaja szanse ich dalszego
    uzyskiwania.
    Natomiast sama widzialam na praktykach w sadzie rodzinnym,
    jak sedzia potraktowala kolesia, ktory co rok zmienial kierunek studiow (a
    byly to studia dzienne).
    Potraktowala go, jak naciagacza i o zadnych alimentach nie bylo mowy.
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 5. Data: 2002-05-23 22:30:11
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marta Wieszczycka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:acjpmd$r0r$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > byly to studia dzienne).
    > Potraktowala go, jak naciagacza i o zadnych alimentach nie bylo mowy.

    Ja się natomiast z tym nie spotykam .
    Pozdrawiam :-)

  • 6. Data: 2002-05-26 20:21:14
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    > Ja się natomiast z tym nie spotykam .
    > Pozdrawiam :-)

    Widocznie w Twoim wypadku sedzia nie ma podstaw do uznania Cie za naciagacza
    :-)
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 7. Data: 2002-05-26 20:42:17
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marta Wieszczycka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:acrfu8$fkt$...@n...tpi.pl...

    > Widocznie w Twoim wypadku sedzia nie ma podstaw do uznania Cie za
    naciagacza

    :-)))))))) Chyba masz racje

    Pozdrowienia Sandra