  • 1. Data: 2002-05-22 12:47:22
    Temat: FORUM dot. PIRO i MW
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Witam !

    Mam forum poświęcone pirotechnice i MW ( http://forum.tandem.mm.com.pl/ ).
    Sam się nie raz zastanawiam jakie są granice wypowiedzi ? Nawet sam zadałem
    to pytanie na moim forum ( http://forum.pirotechnika.one.pl/viewtopic.php?
    t=33 ). Ciekawi mnie co na to prawo ? Przy okazji informuję, że na
    stronach zagranicznych ( usa czy Europa ) istnieja takie forum, na ktorych
    można "wszystko" znaleźć. Nawet jak zrobić wyrzutnie ppanc. Ja
    osobiście "zabezpieczyłem" się , że :
    1. Podaję informacje tylko do celów edukacyjnych i dydaktycznych,
    2. Nikogo nie namawiam do "zabawy" z piro czy MW
    3. itp.

    Nawet ten post jest formą "dowodu w sprawie" :-)))
    Więc jak z tym FORUM ?

    Pozdrawiam Arek

  • 2. Data: 2002-05-22 12:50:28
    Temat: Re: FORUM dot. PIRO i MW