  • 1. Data: 2002-05-22 15:00:08
    Temat: rozwód i alimenty
    Od: "annie" <e...@s...pl>

    Mam pytanie: Czy jeżeli żona złożyła pozew rozwodowy, to mąż może od siebie
    coś dodać do tego pozwu (chodzi mi o alimenty na rzecz męża). I jeżeli tak
    to czy powinien wnieść stosowny wniosek przed pierwszą rozprawą, czy już w
    trakcie (np. na pierwszej rozprawie pojednawczej).

    Serdeczne pozdrowienia

  • 2. Data: 2002-05-22 21:44:15
    Temat: Odp: rozwód i alimenty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik annie <e...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:acgbs4$rf5$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > to czy powinien wnieść stosowny wniosek przed pierwszą rozprawą, czy już w
    > trakcie (np. na pierwszej rozprawie pojednawczej).

    To nie ma znaczenia , jeśli powołał sie na tą właśnie sprawę to codziennie
    może składać swoje pismo i każde będzie w rozpatrywane w tej sprawie .
    uwzględnione bądż postanowieniem oddalone wraz z pouczeniem dlaczego .
    Natomiast jeśli złoży o alimenty to sprawa będzie zarejestrowana jako
    alimenty ale przekazana do łącznego rozpoznania ,chyba ,że złożona wcześniej
    zawieszona . W innych przypadkach gdy jedna ze stron powołuje sie na daną
    sprawę będzie rozpozawana jak podałam wyżej .
    Sandra