    From: "Depilator" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: do Pana Depilatora i Sandry...
    Date: Wed, 18 Dec 2002 00:41:32 +0100

    Użytkownik "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:ato513$oau$1@kujawiak.man.lodz.pl...

    > Tak :-)

    W innych też? Cos mi się nie chcę wierzyć.

    > Ale mi to raczej wyglada na taka mala osobista wojne pomiedzy Toba i
    Sandrą.

    Ja tam z nikim nie mam ochoty prowadzić wojen osobistych. Poglądowe -
    owszem, po to jest Usenet. Tylko jak ktos nie odróżnia i a poglądy ma
    średnio umotywowane, to kończy się tak, jak się kończy. Jak ktoś zadaje mi
    pytanie imiennie nawet wywołując mnie w tytule wątku, a potem stwierdza dość
    obcesowo, że mu się nie chce nawet czytac odpowiedzi na to pytanie, to,
    wybacz, ale mi ręce opadają. Prześledź jeszcze raz wątek.

    > Moze niech ktos sie pokusi o przygotowanie turnieju na jakims chacie albo
    > ircu :-)

    Czemu nie. Tylko skąd weźmiesz osobę nie tylko bezstronną, ale też
    kompetentną na tyle, żeby te spory rozsądzić?

    Zresztą myśle, że to zupełnie nie miejsce na takie rozważania. Zrobiło się
    trochę NTG, bo to nie pl.rec.mam.problemy.ze.sobą.

    Depi.