    From: "rezist.com" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [dlugie] Chca mnie mnie podać do Krajowego Rejestru Długów
    Date: Mon, 24 Jan 2005 20:32:06 +0100

    > czasu od nich informacje). Czyli wydawało mi się, że jest OK

    A co jest w regulamienie uslugi z jakiej korzystales?

    > Sprawdzałem np. w home.pl - tam jak się w ciągu bodajże 14 dni nie zapłaci za
    > kolejny okres to kasują konto i zrywają umowę.

    Jesli mowisz o okresie testowym to masz racje.

    > działanie jest prawidłowe z punktu widzenia prawa?

    A czy jest prawidlowe z punktu widzenia regulaminu?

    > 28. Każda ze stron ma prawo do wypowiedzenia Umowy ze skutkiem na koniec
    > [...]

    > Czyli zgodnie z nimi muszę uiścić stare faktury... Tylko czy te punkty są
    > zgodne z prawem?

    Co to znaczy zgodne z prawem? Rownie dobrze mogliby tam napisac ze masz
    im przyniesc kilogram wafelkow kakaowych polanych czekolada.

    > I jaką mam pewność, ze nie zaostały zmienioe - są tylko na
    > stronie, nie podpisywałem żądengo regulaminu na papierze.

    A nie podpisales umowy na swiadczenie uslugi,
    w ktorej stoi, ze akceptujesz regulamin? Byc moze zaakceptowales
    regulamin w sposob nieswiadomy :)

    > Ale tutaj pojawiaja się wątpliwości, bo zgodnie z regulaminem na krd.pl:
    > - osoba prywatna musi mieć powyżej 200 PLN zadłużenia, a ja mam 2x97,8 PLN
    > czyli nieco mneij.

    Netto czy brutto? Odsetki karne policzyles?

    > I teraz - czy rzeczywiście mogą mnie wpisać, cy tylko straszą?

    Dogaduj sie.

    Najlepiej zaproponuj splate w 3-4 ratach rownych i koniec.
    Tylko nie zapomnij o oswiadczeniu z ich strony, jak juz bedzie
    po wszystkim, ze nie roszcza sobie zadan do zobowiazan
    z tytulu zaleglych oplat.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com