  • 11. Data: 2005-03-25 19:44:29
    Temat: Re: dług , firma Ultima i oferta niewypłacalności : czy podpisywać ?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kompad wrote:

    > Ok , jasne , ale jest też pytanie czy kwota tego długu będzie rosła
    > nadal ? i to w takim tempie jak pisałem ( między 07.02.2005 a
    > 18.03.2005 jakieś trzysta zł przy kwocie bazowej około 1000 zł) , a w
    > ich "ofercie" jest sugestia jakoby podpisanie tego oświadczenia mogło
    > zastopować to naliczanie odsetek...

    Podpisanie oświadczzenie niczego nie zastopuje, a wręcz odwrotnie, dasz
    im kolejne 3 lata.
    Odsetki będą rosły o odsetki ustawowe, a nie o pobożne życzenia jakieś
    firmy.

  • 12. Data: 2005-03-25 19:44:40
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Ok , jasne , ale jest też pytanie czy kwota tego długu będzie rosła
    > nadal ? i to w takim tempie jak pisałem ( między 07.02.2005 a

    Pytanie .... z jakiej daty masz ostatnią "nibyniezapłaconą" fakture ?

    Dług oczywiscie bedzie rósł ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2005-03-25 19:57:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kompad wrote:

    > W tym drugim piśmie przyszedł też oprócz oczywiście zachęty do zapłaty w
    > w/wym. wysokości , formularz - oświadczenie zawierające klauzulę - że "
    > uznaję roszczenie <....> i potwierdzam po mojej stronie istnienie
    > bezwarunkowego zobowiązania do zapłaty należności z ww. tytułów <...>
    > .Jednocześnie oświadczam , iż w chwili podpisania niniejszego
    > Oświadczenia nie posiadam środków na spłatę mojego zadłużenie
    > wynikającego z ww. tytułów" .

    Broń Boże nie podpisuj!!!!!!

  • 14. Data: 2005-03-25 20:00:04
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    kompad wrote:
> [...]
    > 18.03.2005 jakieś trzysta zł przy kwocie bazowej około 1000 zł) , a w
    > ich "ofercie" jest sugestia jakoby podpisanie tego oświadczenia mogło

    Widzisz, taka firma windykacyjna to dla Ciebie to samo co Mietek z
    naprzeciwka, ktory Ci mowi zebys dal na wino.

    Oni sobie moga pisac kwoty jakie chca, Ciebie obowiazuje umowa z
    wierzycielem, jak nic nie ma to odsetki ustawowe.

    Dopoki nie uzyskaja wyroku to mozesz ich spokojnie spuszczac na drzewo.
    Kazdy telefon, pismo itp. do nich z tekstem potwierdzajacym Twoj dlug
    daje im dodatkowe 3 lata, wiec tego nie rob :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 15. Data: 2005-03-25 20:22:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kocureq wrote:
    > Kazdy telefon, pismo itp. do nich z tekstem potwierdzajacym Twoj dlug
    > daje im dodatkowe 3 lata, wiec tego nie rob :)

    No nie każdy, ale im mniej tym lepiej.
    Tylko się ich utwierdza w przekonaniu, że klient ma stracha więc warto
    trochę jeszcze postraszyć.

  • 16. Data: 2005-03-26 08:33:55
    Od: "kompad" <k...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > drzewo. Kazdy telefon, pismo itp. do nich z tekstem potwierdzajacym
    > Twoj dlug daje im dodatkowe 3 lata, wiec tego nie rob :)

    Po tych wyjaśnieniach jasne już jest dla mnie , że niczego nie
    podpisuje , a jeśli chodzi o sam dług , to myślę ,że najlepsze będzie
    uregulowanie długu bezpośrednio u wierzyciela ( chyba wierzyciel nie
    odeśle mnie z tym do firmy windykacyjnej ? )

  • 17. Data: 2005-03-26 09:18:56
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > podpisuje , a je?li chodzi o sam dług , to my?lę ,że najlepsze będzie
    > uregulowanie długu bezpo?rednio u wierzyciela ( chyba wierzyciel nie
    > ode?le mnie z tym do firmy windykacyjnej ? )

    Ale jesli firma kupila ten dlug ... to raczej cie odeslą.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 18. Data: 2005-03-26 10:23:49
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Sat, 26 Mar 2005 10:18:56 +0100, KrzysiekPP napisał(a):

    > Ale jesli firma kupila ten dlug ... to raczej cie odeslą.

    Przy sprzedaży długu musiałby by być powiadomiony o tym falcie przez
    wierzyciela ( sprzedającego dług ).
    Brak powiadomienia dłużnika powoduje, iż może on zapłacić dotychczasowemu
    wierzycielowi ( bo niby skąd ma wiedzieć że sprzedali dług ).
    Pismo od nowego wierzyciela nie jest wystarczające - zdaje się że jest
    przepis nakazujący powiadomienie dłużnika o dokonaniu sprzedaży/cesji
    długu.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 19. Data: 2005-03-26 11:48:19
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    kompad wrote:

> [...]
    > , a jeśli chodzi o sam dług , to myślę ,że najlepsze będzie uregulowanie
    > długu bezpośrednio u wierzyciela ( chyba wierzyciel nie odeśle mnie z

    Jesli sprzedal dlug, to cie odesle. Aczkolwiek jesli sprzedal, to AFAIK
    musi cie o tym poinformowac.

    Zas jesli dlugu nie sprzedal, tylko kazal firmie windykacyjnej sie tym
    zajac to pewnie z checia przyjmie kase od Ciebie.

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \

  • 20. Data: 2005-03-26 19:29:46
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

    Sat, 26 Mar 2005 09:33:55 +0100, kompad napisał(a):

> [...]
    > uregulowanie długu bezpośrednio u wierzyciela ( chyba wierzyciel nie
    > odeśle mnie z tym do firmy windykacyjnej ? )

    Pewnie wierzyciel Cię odeśle, bo przecież sprzedał/przekazał dług firmie
    windykacyjnej.

    --
    Kaja