    From: "Arapaho" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <op.tfzcwpvgwe398m@jerzy> <eehav1$pr8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eehhlf$17q$1@news.dialog.net.pl>
    <450c5ca1$0$17963$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <eehs81$8h4$1@news.dialog.net.pl>
    <450c6c75$0$17952$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <eehvln$oj8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <450cfc62$0$17969$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <eej51a$8h4$3@news.dialog.net.pl>
    <450d8e5e$0$17944$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <eekcg3$sc1$1@news.dialog.net.pl>
    <450db603$0$17959$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <eekh4d$sc1$2@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: dług
    Date: Mon, 18 Sep 2006 00:44:48 +0200

    > Windykator może sobie co najwyżej zadzwonić, połazić i tyle. Co ma
    > ustalać, to, co mam w domu? A kto go tam (i na jakiej podstawie) wpuści?

    Widać, że niemasz pojęcia o tym temacie. Czy on musi wejść do tego domu, aby
    to ustalić? Dobry windykator, jest w stanie ustalić, co jadłeś wczoraj na
    obiad i wcale nie musi wchodzić do Twojego domu.....

    > A owszem. Może wysłać list z kancelarii ptak, gołąb czy inny kruk i
    > tyle.

    Bzdura. Pismo może wysłać kancelaria/firma, windykator jest od tego, aby iść
    do Ciebie do domu.

    >Jeśli przyjdzie i powie, że mam dług w banku X, to narusza tym
    > samym tajemnicę bankową. Nikt go nie upoważnił do informowania w jakim
    > banku mam konto/kredyt/cokolwiek, a tym bardziej do tego, żeby podać
    > informację w jakiej jest on wysokości.

    Przeczytaj jeszcze raz, o czym pisałem w poprzednim poście....

    > Inaczej, egzekucja komornicza (czepialstwo słówek, aczkolwiek moja wina).

    Ok, niech będzie....

    > Oczywiście. W bankowości siedzę od kilku lat.

    Na pewno???? To napisz proszę, co oznacza Bankowy Tytuł Egzekucyjny.... po
    Twoich tekstach śmiem w to wątpić, a jeśli juz to prawda, to działu
    windykacji w swoim banku nawet na oczy nie widziałeś.....

    > Kto go upoważnił do informowania kogokolwiek o tym, w jakim banku mam te
    > płatności?

    Przeczytaj jeszcze raz, co napisałem poprzednio.... Windykator uprzejmie
    przedstawia się skąd jest i chce wyjaśnic płatności... resztę dopowiadają
    sobie rodzice....;-))))

    > Jeśli powie "jestem z banku, proszę o kontakt", to będzie ok. Jeśli
    > powie "jestem z banku Z", to będzie to co najmniej kontrowersyjne. Jeśli
    > powie "jestem z banku Z, syn ma dług w wysokośći x zł" to jest to
    > naruszenie tajemnicy bankowej.

    A o czym ja wcześniej pisałem????

    > Tyle, że to nie jest ten sam przepis (ta sama ustawa).

    ok, to byl taki przykład....